زلزله‌های ۲۴ ساعت گذشته در کشور

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور در ۲۴ ساعت گذشته زمین‌لرزه‌هایی در مقیاس‌های مختلف استان‌های آذربایجان غربی، یزد و خوزستان را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، ساعت ۱۸:۵۲ روز گذشته _یکشنبه هفتم خردادماه_ زلزله ۳.۹ ریشتری سلماس در استان آذربایجان غربی را لرزاند، این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۱۹ کیلومتری سلماس در استان آذربایجان غربی و ۲۳ کیلومتری خوی در استان آذربایجان غربی رخ داده و در موقعیت ۳۸.۳۵ عرض شمالی و ۴۴.۸۷ طول شرقی ثبت شده است.

زلزله در یزد

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور ساعت ۲۲:۴۳ شب گذشته _یکشنبه هفتم خردادماه_ زمین‌لرزه ۳.۰ ریشتری احمدآباد در استان یزد را لرزاند.

این زلزله در عمق ۹ کیلومتری زمین و در ۱۶ کیلومتری احمدآباد در استان یزد و ۲۰ کیلومتری اردکان در استان یزد رخ داده و در موقعیت عرض جغرافیایی ۳۲.۴۸ درجه شمالی و طول جغرافیایی ۵۴.۰۹ درجه شرقی ثبت شده است.

قلعه خواجو لرزید

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور بامداد امروز _دوشنبه شتم خردادماه_ ساعت ۰۰:۰۱ زلزله ۳.۲ ریشتری قلعه خواجو در استان خوزستان را لرزاند، این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در هشت کیلومتری قلعه خواجه در استان خوزستان و ۲۶ کیلومتری مسجد سلیمان در استان خوزستان رخ داده و در موقعیت ۳۲.۱۷ عرض شمالی و ۴۹.۳۷ طول شرقی ثبت شده است.

کد خبر 664157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.