«بردخون» استان بوشهر روی مدار زلزله

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، در ۲۴ ساعت گذشته زمین‌لرزه‌هایی با مقیاس‌های مختلف، نقاطی از استان‌های کرمانشان، بوشهر و خوزستان را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، زلزله ۲.۹ ریشتری ساعت ۶:۳۶ امروز _یکشنبه هفتم خردادماه_ حسینیه در استان خوزستان را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۸ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۱۷ کیلومتری حسینیه در استان خوزستان و ۲۱ کیلومتری اندیمشک در استان خوزستان رخ داده و در موقعیت ۳۲.۶۴ عرض شمالی و ۴۸.۴۲ طول شرقی ثبت شده است.

زمین‌لرزه در سومار استان کرمانشاه

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، زمین‌لرزه ۳.۰ ریشتری ساعت ۵:۴۷ بامداد امروز _یکشنبه هفتم خردادماه_ سومار در استان کرمانشاه را لرزاند.

این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین و ۱۷ کیلومتری سومار و ۲۲ کیلومتری گیلانغرب در استان کرمانشاه رخ داده و در موقعیت عرض جغرافیایی ۳۳.۹۸ درجه شمالی و طول جغرافیایی ۴۵.۷۸ درجه شرقی ثبت شده است.

بردخون بوشهر روی مدار زلزله

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور روز گذشته _شنبه ششم اردیبهشت‌ماه_ زلزله ۳.۲ ریشتری در عمق هفت کیلومتری زمین ساعت ۲۲:۴۸، زلزله ۳.۶ ریشتری در عمق ۱۴ کیلومتری زمین ساعت ۱۲:۰۶، زلزله ۳.۸ ریشتری در عمق ۱۲ کیلومتری زمین ساعت ۱۱:۵۵ و زلزله ۳.۹ ریشتری در عمق ۱۵ کیلومتری زمین ساعت ۹:۳۰، بردخون در استان بوشهر را لرزاند.

کد خبر 663890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.