شهردار اصفهان با اهالی منطقه ۱۵ دیدار می‌کند

رئیس اداره هماهنگی ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: دومین دیدار صمیمانه شهردار اصفهان با عنوان «مردم سلام» (سه‌شنبه ۱۶ خردادماه) با اهالی منطقه ۱۵ شهرداری این کلانشهر در مسجدالقائم(عج) برگزار خواهد شد.

عرفان امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ویژه برنامه «مردم سلام» با هدف گفت‌وگو و بررسی مسائل شهروندان به‌صورت میدانی و بسترسازی مشارکت مردمی در رفع مسائل شهری، با محوریت مساجد و به‌صورت مستمر در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهردار اصفهان در نخستین برنامه چهره به چهره روز دوم خردادماه با شهروندان منطقه یک اصفهان دیدار و گفت‌وگو کرد، افزود: در دومین گام اجرای این برنامه، فردا _سه‌شنبه شانزدهم خردادماه_ شهردار اصفهان، مدیر منطقه ۱۵ شهرداری و معاونان وی، بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد القائم (عج) واقع در خیابان جی، خیابان دکتر شریعتی، کوچه شهید جواد خزایی (شماره ۱۶)، نرسیده به امامزاده ابوالعباس حضور خواهند یافت تا با شهروندان این منطقه دیدار و گفت‌وگو و به مشکلات آن‌ها رسیدگی کنند.

رئیس اداره هماهنگی ارتباطات شهرداری اصفهان با بیان اینکه مسئولان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ نیز در مسجد مستقر می‌شوند تا مشکلات شهروندان ثبت و برای بررسی، پیگیری و رفع آن‌ها به بخش‌های مربوطه ارجاع شود، خاطرنشان کرد: این دیدارها هر دو هفته یکبار با عنوان «مردم سلام» در یکی از مساجد مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان برگزار خواهد شد.

وی گفت: روزهای دوشنبه هر هفته ملاقات حضوری شهردار اصفهان در شهرداری مرکزی اصفهان برقرار است، اما دیدار صمیمانه با اهالی هر منطقه جداگانه نیز برگزار می‌شود که هدف از این برنامه، سهولت دسترسی شهروندان به خادمان خود در شهرداری و گره‌گشایی از مشکلات آن‌ها است.

کد خبر 663936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.