اجرای پروژه ۲۴ متری سرعت می‌گیرد

مدیر منطقه دو شهرداری اراک گفت: شهرداری در راستای تسهیل در روند اجرای پروژه ۲۴ متری تخریب، زیرسازی و بیس‌ریزی سومین ملک واقع در مسیر طرح را انجام داد.

علی وفایی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: روند اجرایی پروژه ۲۴ متری آغاز و در نخستین گام تخریب ملک واقع در کوچه موسوی در خیابان جنت انجام شد، دومین ملک واقع در خیابان شهید رجایی ابتدای کوچه حکمت و سومین ملک واقع در مسیر طرح ۲۴ متری کوچه سنایی نیز تخریب شد.

وی افزود: بنرهای اطلاع‌رسانی در طول مسیر پروژه ۲۴ متری با توافق مالکان نصب شده است، براساس قانون نحوه تقویم ابنیه و املاک و اراضی موردنیاز شهرداری‌ها طبق قیمت کارشناسی تملک خواهد شد؛ لذا از مالکان حقیقی و حقوقی املاک و اراضی درخواست می‌شود با ارائه اسناد و مدارک مالکیت به ستاد ۲۴ متری شهرداری واقع در کوچه حکمت مراجعه کنند.

مدیر منطقه دو شهرداری اراک با اشاره به بازگشایی و اجرای عملیات تعریض معبر خیابان شهید شیرودی کوچه فرهنگ کوچه بینش ۲ خاطرنشان کرد: تاکنون عملیات کندن، خاک‌برداری و زیرسازی برای آزادسازی معبر با ۲۵ متر طول و احداث کوچه انجام شده است.

وفایی‌راد اضافه کرد: اجرای ۴۵ متر طول جدول کتابی انجام شده است و پس از اجرای روکش آسفالت به‌زودی برای بهره‌برداری شهروندان آماده‌سازی خواهد شد.

وی گفت: پیروی درخواست شهروندان و براساس نیاز، بالغ بر ۱۰۰ تن آسفالت برای لکه‌گیری و اجرای روکش آسفالت در خیابان میرزای شیرازی حوالی پل اسکندر، پل برق، پیاده‌رو و معبر مجاور پارک امیرکبیر توزیع و اجرا شد.

مدیر منطقه دو شهرداری اراک افزود: توزیع ۶۰ تن روکش آسفالت در شهرک ولی‌عصر (عج) انتهای خیابان معلم و اجرای ۳۰ تن روکش آسفالت در معبر سوم شعبان سپهدار ۴ کوچه غلامی نیز انجام شده است.

کد خبر 663925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.