قرص ایمیبان برای چیست؟+ عوارض، نحوه مصرف ترکیبات و تاثیر در تقویت سیستم ایمنی

تقویت سیستم ایمنی از طریق مصرف قرص ایمیبان ممکن خواهد بود؛ مصرف این محصول از بروز بیماری‌هایی نظیر سرماخوردگی و کرونا پیشگیری می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمیبان قرصی است که با مصرف آن می‌توانید سیستم ایمنی خود را تقویت کنید و از بروز بیماری‌هایی نظیر سرماخوردگی و یا کرونا پیشگیری کنید. این قرص حاوی زینک، ویتامین C، ویتامین D3 و ویتامین E است. قرص ایمیبان ویتاول مجموعه‌ای از تمام موادی را جمع‌آوری کرده است که در زمینه تقویت سیستم ایمنی بدن موثرند. ویتامین‌های C ،E و D3 دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی هستند و از فعالیت رادیکال‌های آزاد در بدن جلوگیری می‌کنند. این رادیکال‌های آزاد باعث بروز بسیاری از بیماری‌ها نظیر دیابت و سرطان می‌شود.

قرص ایمیبان برای چیست؟

ایمیبان یک قرص ویتامین مینرال مؤثر برای بهبود عملکرد سیستم ایمنی است که ریزمغذی‌های حیاتی در تقویت سیستم دفاعی بدن را در ترکیباتش دارد. این قرص حاوی ویتامین‌هایی همچون ویتامین C و ویتامین D است که این ترکیبات با خواص آنتی‌اکسیدانی خود با رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کنند. قرص ایمیبان با داشتن ترکیبات و ریزمغذی‌های ضروری برای عملکرد سالم سیستم ایمنی بدن، می‌تواند محصولی فوق‌العاده برای بهبود عملکرد سیستم ایمنی باشد. همچنین مصرف این قرص احتمال ابتلاء به بیماری‌های ویروسی سیستم تنفسی را کاهش می‌دهد. بنابراین برای جلوگیری از سرماخوردگی و کرونا مناسب است.

موارد مصرف قرص ایمیبان

از کاربردهای قرص ایمیبان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهبود عملکرد اجزای سیستم ایمنی بدن
  • تعدیل فعالیت‌های ضد میکروبی و کاهش التهابات
  • جلوگیری از فعالیت و رشد غیر عادی ویروس‌ها و تولید مجدد آن‌ها
  • کاهش ابتلاء به بیماری‌های ویروسی سیستم تنفسی
  • کاهش طول مدت بیماری در بیماران مبتلا به COVID-19
  • افزایش میزان آزاد سازی آنتی‌بادی
  • تسریع ریکاوری و بهبود زخم
  • آنتی‌اکسیدان قوی و خنثی‌سازی رادیکال‌های مضر از سیستم ایمنی
  • رفع خستگی
  • تامین دوز روزانه ویتامین D ,E ,Zn و C

عوارض قرص ایمیبان

تا به حال برای قرص ایمیبان عوارض جانبی خاصی گزارش نشده است. با این حال با توجه به ترکیبات آن، در درصد کمی از مصرف کنندگان احتمال بروز عوارض گوارشی خفیف وجود دارد.

قرص برای تقویت سیستم ایمنی

ایمیبان مکملی است که سیستم ایمنی را تقویت و با داشتن زینک، ویتامین C، ویتامین D و ویتامین E از سرماخوردگی جلوگیری می‌کند. قرص ایمیبان برای تقویت سیستم ایمنی بدن مؤثر است. علاوه بر این موارد قرص ایمیبان سبب سلامت سیستم ایمنی و سلامت پوست، مو و ناخن می‌شود.

سیستم ایمنی شامل سدهای دفاعی نظیر پوست و مخاط که از ورود عامل بیماری‌زا جلوگیری می‌کنند و گلبول‌های سفید است. ویروس‌ها و باکتری‌ها همچنین سلول‌های سرطانی بدن پروتئین‌هایی با شکل خاص در سطح خود دارند که به آنها آنتی‌ژن می‌گویند. گلبول‌های سفید با برخورد به این سلول‌ها آنتی‌ژن‌ها را شناسایی کرده و علیه آنها آنتی‌بادی می‌سازد. این آنتی‌بادی‌ها به آنتی‌ژن‌ها می‌چسبند و از فعالیت میکروارگانیسم در بدن جلوگیری می‌کنند.

درواقع ایمیبان به‌صورت اختصاصی برای بیماری همه گیر COVID‑۱۹ ناشی از SARS‑ CoV‑2 فرموله شده و نقش به‌سزایی در تعدیل ایمنی ضد ویروسی، ضد باکتریایی و تنظیم پاسخ التهابی ایفا می‌کند. ایمیبان باعث افزایش عملکرد و مقاومت سیستم ایمنی بدن میزبان در برابر عوامل عفونی می‌شود که خطر، شدت و مدت بیماری‌های عفونی را کاهش می‌دهد.

ترکیبات قرص ایمیبان و مکانیسم اثر آن‌ها

زینک (Zinc)

زینک یک ماده معدنی است که معمولاً به مکمل‌ها و دیگر محصولات سلامتی مانند قرص‌های مکیدنی به منظور تقویت عملکرد سیستم ایمنی افزوده می‌شود. زینک برای توسعه و ارتباط سلول‌های ایمنی لازم است و نقش مهمی در واکنش التهابی دارد. زینک به‌طور خاص از بافت‌های پوششی بدن محافظت و به جلوگیری از ورود عوامل بیماری‌زای خارجی کمک می‌کند.

مطالعات متعدد نشان می‌دهند که مکمل زینک می‌تواند در برابر عفونت‌های دستگاه تنفسی مثل سرماخوردگی از بدن محافظت کند. به علاوه، این نوع مکمل‌ها می‌توانند برای افرادی که بیمار هستند نیز مفید باشند. قرص ایمیبان ویتاول نیز با داشتن مقدار قابل توجهی از زینک، فواید این ریزمغذی مهم را برای ما به همراه می‌آورد.

ویتامین سی (C)

یکی دیگر از ترکیبات مهم برای سیستم ایمنی بدن، ویتامین C است. این ویتامین به دلیل نقش مهمی که در سلامت سیستم ایمنی دارد، شاید محبوب‌ترین مکملی است که برای محافظت در برابر عفونت استفاده می‌شود. ویتامین C، عملکرد سلول‌های ایمنی مختلف را تقویت می‌کند و توانایی آن‌ها را برای محافظت در مقابل عفونت افزایش می‌دهد. همچنین ویتامین C برای مرگ سلولی ضروری است و با پاک‌سازی سلول‌های قدیمی و جایگزین کردن آن‌ها با سلول‌های جدید، سیستم ایمنی بدن را سالم نگاه می‌دارد.

کپسول ایمیبان با داشتن ویتامین سی، علاوه بر تأمین دوز مورد نیاز این ویتامین برای بدن، به متعادل نگه داشتن سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند.

ویتامین دی (D)

ویتامین D یکی از ویتامین‌های مفید برای عملکرد سالم سیستم ایمنی بدن است. ویتامین D یک ماده مغذی محلول در چربی است که برای سلامت سیستم ایمنی ضروری است. این ویتامین اثرات مونوسیت‌ها و ماکروفاژهای (گلبول‌های سفید خون که بخش مهمی از سیستم ایمنی هستند) مبارزه‌کننده با عوامل بیماری‌زا را افزایش و التهاب را کاهش می‌دهد. این مسئله به بهبود پاسخ ایمنی کمک می‌کند.

ویتامین ای (E)

ویتامین E یکی دیگر از ویتامین‌های لازم برای سلامت سیستم ایمنی بدن است. این ویتامین محلول در چربی یک آنتی‌اکسیدان قوی محسوب می‌شود و علاوه بر سیستم ایمنی، برای سلامت چشم و بینایی و داشتن پوستی زیبا نقش کلیدی دارد.

کپسول ایمیبان با داشتن این ویتامین در ترکیب خود، علاوه بر کمک به تقویت سیستم ایمنی در برابر ویروس‌ها (مثل سرماخوردگی) و جلوگیری از ابتلا به بیماری‌ها، به تأمین دوز مورد نیاز روزانه از این ویتامین کمک می‌کند.

نحوه مصرف

هر بسته از ایمیبان حاوی ۳۰ عدد قرص است و پیشنهاد می‌شود روزانه یک قرص همراه با غذا و یک لیوان آب مصرف شود. البته تجویز میزان مصرف باید بنا به دستور پزشک باشد.

کد خبر 663699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.