بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در کمیسیون‌های مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بررسی صلاحیت «رضامراد صحرایی» وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را در دستور کار دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علاوه بر برگزاری جلسات بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، بررسی طرح‌ها، لوایح و سوال از برخی وزرای دولت در هفته جاری نیز در دستور کار کمیسیون‌های مجلس قرار دارد.

بر اساس دستور منتشر شده، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حاضر خواهد شد تا به برخی از سوالات نمایندگان پاسخ دهد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان به کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌رود.

طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست‌جمهوری نیز در دستور کار کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی است.

نشست مشترک اعضای کمیسیون بهداشت و درمان با وزیر بهداشت در خصوص نحوه اجرایی شدن پزشک خانواده و سیستم ارجاع برای این کمیسیون برنامه‌ریزی شده است.

دیگر جزئیات لایحه مدیریت بدهی‌های عمومی با حضور دستگاه‌های اجرایی در کمیسیون اقتصادی بررسی خواهد شد.

کمیسیون انرژی بررسی مشکلات تولیدکنندگان صنعت برق را با حضور معاونان و مدیران وزارت نیرو و سندیکای صنعت برق در دستور کار دارد.

کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در این هفته با حضور سرپرست وزارت صمت و رئیس کل بانک مرکزی موضوع رسوب کالا در مبادی ورودی و گمرک‌های کشور و آخرین وضعیت سامانه املاک و اسکان و سامانه معاملات املاک کشور را با حضور وزیر راه و شهرسازی بررسی خواهد کرد.

بررسی صلاحیت، سوابق و برنامه‌های رضامراد صحرایی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در دستور کار این هفته نمایندگان در کمیسیون آموزش و تحقیقات و کمیسیون برنامه و بودجه است.

همچنین این هفته قرار است فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا در کمیسیون عمران برای ارائه گزارش پیرامون پروژه‌های عمرانی قرارگاه حاضر شود.

این هفته لایحه پلیس ویژه اطفال و نوجوانان در کمیسیون قضائی و حقوقی بررسی خواهد شد و وزیر نیرو برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در کمیسیون کشاورزی حاضر می‌شود.

متن کار دستور جلسات این هفته کمیسیون‌های مجلس را اینجا ببینید.

کد خبر 663676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.