۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳
ساعت هوشمند TicWatch Pro 5 عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند TicWatch Pro 5 با تراشه Snapdragon W5+ Gen 1 SoC در هند عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ساعت هوشمند Mobvoi TicWatch Pro 5 که به تازگی در هند عرضه شده است دارای نمایشگر دایره‌ای AMOLED 1.43 اینچی با وضوح ۴۶۶ * ۴۶۶ پیکسل است. این محصول از اتصال وای‌فای ۲.۴ گیگاهرتز و بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌‎کند. همچنین دارای یک بند سیلیکونی قابل تعویض است، با استفاده از سیستم‌عامل Wear OS 3 گوگل اجرا می‌‎شود و با محصولات دارای اندروید هشت یا بالاتر سازگار است.

ساعت هوشمند Mobvoi TicWatch Pro 5 دارای چندین حسگر سلامت هوشمند مانند سنسور ضربان قلب HD PPG، حسگر سنجش اکسیژن خون، ردیاب دمای پوست، شتاب‌سنج و سنسور ژیروسکوپ، فشارسنج و قطب‌نما است. این محصول به تراشه Snapdragon W5+ Gen 1 SoC مجهز شده است و با دو گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ROM همراه است.

انرژی مورد نیاز ساعت هوشمند Mobvoi TicWatch Pro 5 با استفاده از یک باتری ۶۲۸ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‏‌شود و ادعا می‎‌شود که تا ۸۰ ساعت شارژدهی دارد. این محصول به لطف فناوری شارژ سریع، فقط در عرض ۳۰ دقیقه، ۶۵ درصد شارژ می‌‎شود. از دیگر ویژگی‌های محصول یادشده می‌توان به ضد آب بودن و مقاوم بودن آن اشاره کرد. ابعاد این ساعت ۱۲.۲ * ۴۸.۰ * ۵۰.۱ میلی‌متر و وزن آن ۴۴.۳ گرم است.

ساعت هوشمند Mobvoi TicWatch Pro 5 با قیمت تقریباً ۴۲۴ دلار در بازار هند موجود است.

کد خبر 663657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.