وزارت صمت گرانفروشی خودروسازان را گزارش کند

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: وزارت صمت و زیرمجموعه آن سازمان حمایت مصرف کنندگان می‌توانند گرانفروشی خودروهای مونتاژی را به ما گزارش کنند تا شعبه‌های تعزیرات حکومتی به موضوع رسیدگی کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از صدا و سیما، محمدعلی اسفنانی اظهار کرد: شرکت‌های خودروساز تخلفاتی نظیر گران‌فروشی یا عرضه کالای تقلبی دارند که به ما گزارش می‌شود و در خصوص برخی از آن‌ها حکم صادر شده است.

وی ادامه داد: حتی اگر وزارت صمت هم تخلفات را گزارش نکند، چنانچه سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی نیز گزارشی از تخلف خودروسازان دریافت کند ما به طور مستقیم رسیدگی می‌کنیم و در خصوص گران‌فروشی حکم صادر می‌کنیم.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: در قانون پیش بینی شده که گزارش تخلفات را سازمان‌های مرتبط به تعزیرات حکومتی اعلام کنند به عنوان نمونه در بحث اقلام کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی به عنوان ضابط، متخلفان را معرفی می‌کند یا در حوزه کالاهای بهداشتی و درمانی‏ دانشگاه‌های علوم پزشکی تخلفات را اعلام می‌کنند و اغلب موارد هم از سوی سازمان حمایت یا اتاق اصناف به ما گزارش می‌شود.

اسفنانی گفت: وزارت صمت و زیرمجموعه آن سازمان حمایت مصرف‌کنندگان می‌توانند گران‌فروشی خودروهای مونتاژی را به ما گزارش کنند تا در شعبه‌های تعزیرات حکومتی به موضوع رسیدگی شود.

کد خبر 663524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.