حواشی عجیب فینال لیگ برتر هندبال

دیدار فینال لیگ برتر هندبال سپاهان و شهید شاملی کازرون با اتفاقات و حواشی عجیبی همراه بود

به گزارش خبرنگار ایمنا، در دیدار دوم و برگشت از فینال لیگ برتر هندبال، سپاهان اصفهان علی‌رغم باخت ۲۱ بر ۲۷ برابر نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، به دلیل پیروزی ۲۷ بر ۳۶ در بازی رفت با ۹ گل اختلاف، برای دومین سال پیاپی قهرمان فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ برتر هندبال شد.

اما بیشتر از متن بازی، این دیدار حواشی متعددی را به همراه داشت. از ابتدای مسابقه اجازه حضور خبرنگاران و عکاسان بانوی اصفهانی به سالن مسابقه داده نشد، این درحالی بود که خبرنگاران و عکاسان بانوی اهل تهران به راحتی وارد ورزشگاه شده و این مسابقه را از نزدیک پوشش دادند.

با این وجود درحالی که روابط عمومی فدراسیون مسئول اصلی حل و فصل این ماجرا بود، نه تنها وارد عمل نشد بلکه از زیر بار این مسئولیت شانه خالی کرده و پاسخگوی هیچیک از اصحاب رسانه نبود.

البته حواشی دیدار فینال لیگ برتر تنها به خبرنگاران و اصحاب رسانه محدود نشد و هواداران شهید شاملی کازرون با از دست دادن قهرمانی لیگ برتر و درحالی که مجموعه تیم سپاهان درحال رفتن به رختکن بودند به بازیکنان، کادر فنی و هواداران سپاهان حمله‌ور شده و چندتن از آنها را مصدوم کردند. حتی پس از خروج این افراد نیز از بیرون سالن شیشه‌های این مجموعه شکسته شد.

کد خبر 663307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.