رویکردهای جدید بوستون برای افزایش ایمنی خیابانی

استراتژی جدید بوستون در ایالات متحده آمریکا، بهبود زیرساخت‌های حمل‌ونقل را برای کاهش ترافیک در تمام مناطق به دنبال خواهد داشت، ضمن این‌که محدودیت‌های سرعت و طراحی دوباره تقاطع‌ها را در بر خواهد گرفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، برنامه‌ریزان بوستون اجرای استراتژی جدیدی را با هدف افزایش ایمنی کاربران معابر شهری آغاز کردند و در نظر دارند به منظور اعمال آن، محدودیت‌هایی را برای سرعت حرکت وسایل نقلیه در نظر گیرند که به کاهش وقوع سوانح خیابانی منجر می‌شود و اطمینان خاطر را برای عابران پیاده، دوچرخه‌سواران و سایر کاربران معابر شهر حین تردد به ارمغان خواهد آورد. این رویکرد، نصب سرعت‌گیرهای بی‌شمار را در سراسر خیابان‌ها به دنبال خواهد داشت، ضمن این‌که طراحی دوباره تقاطع‌های خیابان‌ها و ارائه دستورالعمل‌هایی را برای کاهش جریان ترافیکی نیز در بر خواهد گرفت.

مدیران بوستون امیدوار هستند که این اقدامات نه‌تنها به کاهش وقوع سوانح خیابانی منجر شود، بلکه مشاجره‌های میان رانندگان، عابران پیاده و دوچرخه‌سواران را به هنگام عبور و مرور به حداقل برساند.

رویکردهای جدید بوستون برای افزایش ایمنی خیابانی

توسعه خیابان‌های ایمن

شهردار بوستون از تخصیص هزینه جدید برای افزایش ایمنی تمام کاربران معابر شهری خبر داده و مدعی شده است در مرحله اول اجرای پروژه‌های شهری برای این منظور، بیش از ۱۲ میلیون دلار هزینه خواهد کرد که بخش اعظم آن قرار است برای طراحی دوباره تقاطع‌ها، نصب علائم راهنمایی و رانندگی و بهبود زیرساخت‌های دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این، ۱۰ منطقه با محدودیت سرعت در سراسر بوستون توسعه داده خواهد شد و این در حالی است که مدیران در نظر دارند بین ۲۵ تا ۳۰ تقاطع مجهز به ابزارهای ایمنی رانندگی ایجاد کنند که در آن‌ها قابلیت دید رانندگان افزایش پیدا می‌کند، ضمن این‌که محدودیت‌های ویژه‌ای برای تردد در آن‌ها اعمال خواهد شد.

اداره حمل‌ونقل بوستون نیز در همین بحبوحه در حال به‌روزرسانی عملکرد تابلوهای راهنمایی و رانندگی شهری است تا به دنبال آن، ترافیک خودروها را به حداقل برساند، خطرات ناشی از وقوع سوانح میان رانندگان و عابران پیاده را کاهش دهد و در نهایت، از طریق افزایش ایمنی عبور و مرور، شهروندان بیشتری را به اتخاذ تردد سبز تشویق کند.

رویکردهای جدید بوستون برای افزایش ایمنی خیابانی

کد خبر 663158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.