افزایش هوش امنیت شهری لاس‌وگاس با شبکه‌های خصوصی

توسعه شبکه‌های خصوصی، نصب دوربین‌های هوشمند و «محاسبات لبه» از جدیدترین و مهم‌ترین رویکردهای لاس وگاس در آمریکا برای افزایش امنیت عمومی خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدیران لاس‌وگاس به‌زودی و با هدف بهبود قابلیت دسترسی مردم به بعضی از خدمات ویژه شهر و همچنین افزایش هوشمندی خدمات، در نظر دارند پروژه‌های جدیدی را پیاده کنند که هوشمندی مناطق را در آینده نیز به دنبال خواهد داشت. خدمات بخش‌های خصوصی در قالب توسعه شبکه‌های بی‌سیم در هشت تقاطع اصلی در یکی از مناطق پرتردد شهر ارائه خواهد شد که به دنبال آن، عملکرد دوربین‌های دیجیتالی و تجزیه و تحلیل داده‌های زمان واقعی برای افزایش امنیت و ایمنی عمومی بهبود قابل‌توجهی را تجربه خواهد کرد. رویکردهای جدید مدیران لاس‌وگاس به افزایش هوشمندی مناطق برای بهبود کیفیت زندگی نسل‌های آینده نیز کمک خواهد کرد و زمینه را برای اجرای پروژه‌های مشابه در آینده فراهم خواهد آورد.

افزایش هوش امنیت شهری لاس وگاس با شبکه‌های خصوصی

توسعه محیط‌های متصل به شبکه

مدیران لاس‌وگاس با همکاری یکی از کمپانی‌های فناوری آمریکایی به نام Cox به توسعه یک محیط کاملاً متصل به شبکه پرداخته‌اند که قابلیت اتصال خود را از شبکه‌های خصوصی تأمین می‌کند و از این طریق، امکان جمع‌آوری داده‌های زمان واقعی را نیز فراهم می‌آورد. مدیران لاس‌وگاس پیش از این نیز، یعنی در سال ۲۰۲۱، از طریق مشارکت با Cox به پیاده‌سازی یک رویکرد هوشمند در شهر پرداختند و توانستند به تمام اطلاعات مربوط به انجام فعالیت‌ها در یکی از پارک‌های بزرگ لاس‌وگاس نظیر مدیریت از طریق مدیریت فضاهای پارک، کشف امنیت و سایر موارد مشابه دسترسی پیدا کنند تا به حل بحران‌های احتمالی در آن‌ها بپردازند و ایمنی و امنیت را برای سراسر این فضای سبز پرتردد به ارمغان بیاورند.

در پروژه جدید قابلیت اتصال خدمات مختلف و رویکردهای هوشمند شهری به شبکه فراهم می‌آید که این امر به سهم خود می‌تواند افزایش امنیت و ایمنی را برای تمام شهروندان رقم بزند. در این راستا، کمپانی Cox ادعا کرده است که معماری شبکه‌های خصوصی خود را برای حمایت از شهر به‌منظور توسعه استراتژی‌های هوشمند حال و آینده با هدف بهبود کیفیت زندگی ۷۰۰ هزار شهروند لاس‌وگاس و بیش از ۳۸ میلیون گردشگر سالانه به شهر در اختیار مدیران قرار خواهد داد.

افزایش هوش امنیت شهری لاس وگاس با شبکه‌های خصوصی

کد خبر 662925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.