سپاهان ۳۶ _ شهیدشاملی کازرون ۲۷/طلایی‌پوشان گام اول قهرمانی را محکم برداشتند

تیم‌های هندبال سپاهان و شهید شاملی کازرون در بازی اول فینال لیگ برتر هندبال مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار با پیروزی سپاهانی‌ها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های هندبال سپاهان و شهید شاملی کازرون در دیدار اول فینال لیگ برتر هندبال امروز _دوشنبه یکم خردادماه_ از ساعت ۱۶ در مجموعه ورزشی انقلاب مقابل یکدیگر به میدان رفتند که این دیدار با نتیجه ۳۶ بر ۲۷ به سود سپاهان تمام شد.

نیمه اول: سپاهانی‌ها خیلی زود پیش افتادند، بازی در دقیقه ۱۰ با نتیجه ۸ بر ۶ به نفع سپاهان است. طلایی پوشان اجازه نمی‌دهند بازیکنان کازرون اختلاف گل را کم کنند، شاگردان وویویچ در حمله و دفاع عملکرد بهتری نسبت به تیم مقابل دارند. شهید شاملی کازرون چهار گل عقب افتاد و ظهرابی سرمربی این تیم تایم استراحت گرفت، علی هرتمنی در دقیقه ۱۲ بازی با کارت مستقیم قرمز اخراج شد. بازی در دقیقه ۲۰ با نتیجه ۱۵ بر ۸ به نفع سپاهان است. محمد سیاوشی عملکرد تاثیر گذاری درون دروازه سپاهان دارد، اما علی رحیمی دروازه‌بان کازرون که نمایش خوبی ندارد جای خود را به گلر دوم تیم می‌دهد. مجتبی حیدرپور بیشتر گل‌های طلایی پوشان را به ثمر رسانده است، سیاوشی به دلیل مصدومیت از بازی بیرون آمد، اما در دقایق پایانی نیمه اول به دوباره وارد زمین شد. وحید مسعودی به دلیل تعداد خطای زیاد از بازی بیرون رفت که اعتراض نیمکت سپاهان را به همراه داشت و در نهایت این نیمه با نتیجه ۱۹ بر ۱۵ به نفع سپاهان تمام شد.

نیمه دوم: گل اول این نیمه را بازیکن شهید شاملی کازرون به ثمر رساند، شاگردان ظهرابی با عملکرد خوب در نیمه دوم اختلاف گل را کاهش دادند. محمد سیاوشی در مواقع حساس توپ‌های تاثیر گذاری را گرفته است. بازی در دقیقه ۱۰ با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به نفع سپاهان است، تایم استراحت گرفته شد. وحید مسعودی از جایگاه تماشاگران بازی را تماشا می‌کند، به علت خراب شدن تابلو مدتی بازی متوقف شد، امروز در تقابل دروازه‌بانان تیم ملی یعنی سیاوشی و رحیمی این سیاوشی است که عکس‌العمل فوق العاده‌ای دارد. طلایی‌پوشان بازهم اختلاف گل را زیاد کردند، گل ۳۰ سپاهان توسط افشین صادقی به ثمر رسید و ظهرابی تایم استراحت گرفت. ۷ گل برتری برای سپاهان وجود دارد، صمصامی به دلیل اعتراض به داوری اخراج شد و بازی بعد را هم از دست داد. در نهایت این دیدار بانتیجه ۳۶ بر ۲۷ به نفع سپاهان تمام شد.

کد خبر 662862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.