اثرگذاری بیشتر روابط عمومی‌ها با راه‌اندازی شورای هماهنگی شهرداری‌های استان

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد گفت: تجربه خوبی برای راه‌اندازی شورای هماهنگی روابط عمومی شهرداری‌های استان وجود دارد، این شورا سبب می‌شود روابط‌ عمومی‌ها از تک صدایی خارج شوند و حرف‌ خود را با تاثیر بیشتری بیان کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمحمد رستگاری صبح امروز _ یکشنبه سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه _ در نخستین مجمع «شورای هماهنگی روابط‌عمومی شهرداری‌های استان یزد» اظهار کرد: برای برگزاری مجمع و آغاز به کار شورای هماهنگی روابط عمومی شهرداری‌های استان یزد پیگیری‌های زیادی از سوی روابط عمومی شهرداری یزد انجام شده است.

وی افزود: روابط عمومی‌ها در شهرداری‌ها علاوه بر اینکه مسئولیت اطلاع‌رسانی را بر عهده دارند، وظایف دیگری نیز در حوزه‌های مختلف انجام می‌دهند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد خاطرنشان کرد: شهرداری یکی از نهادهایی است که خدمات و وظایف زیادی بر دوش دارد و به همین دلیل روابط عمومی‌ها وظایف بسیار گسترده‌ای را بر دوش دارند.

رستگاری تصریح کرد: شاید اگر روابط عمومی شهرداری‌ها را با ادارات دیگر مقایسه کنیم متوجه می‌شویم که دشواری کار بیشتری را در شهرداری‌ها شاهد هستیم، به هر حال عملکرد شهرداری، گستره وظایف و نحوه اطلاع‌رسانی در این نهاد هرچقدر بیشتر تقویت شود به طور قطع بازخورد مثبتی در میان رسانه‌ها و عموم مردم به وجود می‌آید و به همین دلیل باید به این موضوع بیشتر توجه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان یزد سال‌ها در حال فعالیت است و تجربه خوبی برای راه‌اندازی شورای هماهنگی روابط عمومی شهرداری‌های استان یزد وجود دارد، این شورا سبب می‌شود روابط‌عمومی‌ها از تک صدایی خارج شوند و بتوانند حرف‌های خود را با تأثیر بیشتری بزنند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد گفت: این شورا موازی‌کاری با شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان یزد انجام نمی‌دهد و بازوی قدرتمندی برای فعالیت شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان یزد خواهد بود و به عنوان صدای تمام شهرداری‌های استان فعالیت می‌کند و می‌تواند در بهبود عملکرد شهرداری‌ها نقش بهتری را ایفا کند.

کد خبر 662589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.