شورای هماهنگی روابط‌ عمومی شهرداری‌ها سطح کیفی اطلاع‌رسانی را افزایش می‌دهد

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری یزد با اشاره به آغاز به کار شورای هماهنگی روابط‌ عمومی شهرداری‌های استان یزد، گفت: این شورا سطح کیفی اطلاع‌رسانی شهرداری‌ها را افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حامد سلطانی صبح امروز _ یکشنبه سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه_ در نخستین مجمع «شورای هماهنگی روابط‌عمومی شهرداری‌های استان یزد» با تقدیر از مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد بابت همراهی در زمینه تشکیل این شورا، اظهار کرد: هدف ما برای شورای هماهنگی روابط عمومی شهرداری‌ها در درجه نخست استفاده از تجربیات یکدیگر برای اجرای هرچه بهتر و بیشتر وظایف و فعالیت‌هایمان بود.

وی افزود: یکی دیگر از مواردی که به صورت جدی در این شورا به دنبال آن هستیم، حمایت از روابط عمومی‌های شهرداری‌های استان یزد از یکدیگر برای دستیابی به اهداف اصلی مجموعه‌هایمان است.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری یزد خاطرنشان کرد: در کنار خلاقیت‌هایی که می‌توانیم در عصر نوین ارتباطات داشته باشیم، به نوعی این شورا کمک می‌کند تا یاری‌گر یکدیگر در تبیین اقداماتی باشیم که شهرداری‌ها به مردم ارائه می‌کنند.

سلطانی اضافه کرد: این مهم میسر نمی‌شود به غیر از اینکه در کنار یکدیگر بنشینیم و صحبت کنیم و با گفت‌وگوی سازنده زمینه تحقق این هدف و پیشبرد آنها را محقق کنیم.

وی تصریح کرد: تنها روابط‌عمومی‌هایی که باید صددرصد از خلاقیت خودشان استفاده کنند، اما دستورالعملی برای آنها ارسال نمی‌شود شهرداری‌ها هستند.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری یزد گفت: روابط عمومی شهرداری‌ها به دلیل تغییراتی که هر دوره در حوزه مدیریت شهری رخ می‌دهد باید با ابتکار عمل و خلاقیت، فعالیت‌های خود را برنامه‌ریزی و اجرا کنند.

سلطانی ابراز امیدواری کرد: در ادامه مسیر شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان یزد، حمایت مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد از این شورا وجود داشته باشد.

کد خبر 662586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.