۱۲ فوتی و مصدوم در حوادث رانندگی روز گذشته / انفجار، هفت زن و مرد را راهی بیمارستان کرد

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدوم و جان باختن ۱۲ نفر در حوادث روز گذشته و مصدوم شدن هفت نفر در حادثه انفجار پیک‌نیک خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۱۶:۳۳ روز گذشته _شنبه سی‌ام اردیبهشت‌ماه_ حادثه واژگونی خودروی سواری پیکان در جاده شهرضا به سمیرم به مرکز اورژانس اصفهان گزارش و بلافاصله دو واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: شش نفر شامل دو مرد، سه زن ۱۷ تا ۴۳ ساله و یک کودک ۹ ساله در پی این حادثه مصدوم و جهت دریافت اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان امیرالمومنین شهرضا منتقل شدند.

۶ فوتی و مصدوم در یک حادثه رانندگی

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان با اشاره به حادثه‌ای دیگر، تصریح کرد: ساعت ۱۸:۰۵ روز گذشته _شنبه سی‌ام اردیبهشت‌ماه_ حادثه تصادف سمند، پیکان‌وانت و خاور در جاده زیار به چم، به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام دو واحد امدادی اورژانس به محل حادثه، افزود: ۳ مرد ۲۲ تا ۶۰ ساله در پی این حادثه مصدوم شدند و سه نفر شامل یک زن ۳۶ ساله و دو کودک سه و یک ساله جان باختند.

انفجار پیک‌نیک در شهرضا

همچنین عابدی گفت: ساعت ۲۰:۴۶ روز گذشته _شنبه سی‌ام اردیبهشت‌ماه_ حادثه انفجار پیک‌نیک در روستای جرم افشار شهرضا، جنب امامزاده ملک‌شاه، به مرکز اورژانس اصفهان گزارشو بلافاصله چهار واحد امدادی اورژانس شامل سه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی اضافه کرد: هفت نفر شامل سه زن و چهار مرد در پی این حادثه مصدوم، برخی از مصدومان به بیمارستان امیرالمومنین شهرضا و برخی دیگر توسط اتوبوس آمبولانس به بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم اصفهان منتقل شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: هر هفت مصدوم این حادثه دارای سوختگی‌های بالاتر از ۳۰ درصد (درجه دو) دارند و برخی نیز به علت برخورد شیشه، دچار جراحت شده‌اند.

کد خبر 662457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.