برگزیدگان استانی جایزه ملی جمعیت تقدیر می‌شوند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استاندار اصفهان گفت: در راستای تجلیل از آثار برگزیده رویداد جایزه ملی جمعیت، در هفته جاری مراسمی با حضور استاندار اصفهان و مسئولان استانی برگزار و از برگزیدگان استانی و ملی تقدیر خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اصفهان، مرضیه استکی در حاشیه رویداد «جایزه ملی جوانی جمعیت» که با حضور رئیس جمهور در تالار وحدت و به‌صورت ویدیوکنفرانس در استان‌ها برگزار شد، اظهار کرد: این رویداد در راستای سیاست حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سراسر کشور برگزار شد. رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت به‌صورت گسترده در استان اصفهان نیز اطلاع‌رسانی و آثار شرکت‌کنندگان دریافت شد.

وی افزود: از میان آثار رسیده، ۲۱ اثر در استان برگزیده و به سطح ملی راه یافتند که از میان این آثار در محور «بخش خصوصی» شرکت‌کننده اصفهان، با اثر سامانه جامع هم‌نفس حائز رتبه ملی شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استاندار اصفهان ادامه داد: رسانه، نخبگان، مدیران، خانواده‌ها، دستگاه‌های حاکمیتی، شرکت‌ها و مؤسسات مردمی و خصوصی و سازمان‌های مردم نهاد محورهای اصلی رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت بودند.

وی تصریح کرد: در راستای تجلیل از آثار برگزیده در هفته جاری مراسمی با حضور استاندار اصفهان و مسئولان استانی برگزار و از برگزیدگان استانی و ملی تقدیر خواهد شد. در آغاز هفته جمعیت نیز، جلسه‌ای با حضور وزیر کشور و به صورت وبیناری با حضور استانداری‌ها برگزار و توسط دبیرخانه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از هشت استاندار از جمله استاندار اصفهان که در این حوزه فعال و اقدامات قابل توجهی را برنامه‌ریزی و اجرایی کرده‌اند، تقدیر شد.

کد خبر 662403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.