شهرضا، شهرستان برتر استان اصفهان در زمینه رفع نقاط حادثه‌خیز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان شهرضا با اشاره به کسب رتبه برتر استان در رفع نقاط حادثه‌خیز و مقایسه کاهش جانباختگان سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۴۰۱ توسط پلیس راهور شهرضا، گفت: در سال گذشته حدود ۶۰ درصد کاهش تصادفات فوتی را داشته‌ایم و نقاط حادثه خیز شهرستان از ۱۴ نقطه به چهار نقطه کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ مصطفی غریبی، امروز _شنبه سی‌ام اردیبهشت‌ماه_ در شورای ترافیک شهرستان با انتقاد از چرخه طولانی مصوبات شورای ترافیک، با اشاره به کسب رتبه برتر استان در زمینه رفع نقاط حادثه‌خیز و همچنین مقایسه کاهش جانباختگان سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۴۰۱ توسط پلیس راهور شهرضا، اظهار کرد: در سال گذشته به همت همه همکارانم در مجموعه راهنمایی و رانندگی و تعامل سایر نهادهای دولتی و در رأس آن شهرداری شهرضا حدود ۶۰ درصد کاهش تصادفات فوتی را داشته‌ایم و نقاط حادثه خیز شهرستان از ۱۴ نقطه به چهار نقطه کاهش یافته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان شهرضا با بیان اینکه ورودی‌های شهر یکی از دغدغه‌های مهم پلیس راهور است، افزود: در ورودی شمالی شهر از سمت اصفهان از تابلوهای اعلام منطقه شهری و سرعت‌کاه‌ها استفاده شده است و بنابراین رانندگان باید سرعت خود را کم کنند و جریمه افراد متخطی امری منطقی است.

امیر جعفری، فرماندار شهرضا نیز در این جلسه اظهار کرد: بهتر است مصوباتی که در شهرستان تصویب می‌شود فوری اجرایی شود. یکی از مشکلات مهم مردم شهرضا، مشکل ورودی‌هایی است که در کمربندی‌های شهرضا است و درخواست‌های مردمی برای اصلاح این ورودی بسیار زیاد است.

وی با اشاره به روند کاهشی بودن تصادفات درون‌شهری و کسب رتبه نخست در این زمینه افزود: در زمینه اقدامات راهنمایی‌ورانندگی در سطح شهر یک سری کارهای مهمی انجام شده است و به طبع این گونه اقدامات که رفع نقاط حادثه‌خیز بوده و همچنین اصلاح هندسی معابر پرخطر مرهون تلاش کارکنان راهور و در رأس آن رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سرهنگ غریبی است.

کد خبر 662393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.