واژگونی ساینا با ۵ کشته و مصدوم / تصادف زنجیره‌ای چند خودرو با ۲ عابر پیاده

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از دو حادثه واژگونی ساینا با پنج کشته و مصدوم و تصادف زنجیره‌ای چند خودرو با دو عابر پیاده خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۱۱:۱۱ امروز _پنجشنبه دهم فروردین‌ماه_ حادثه واژگونی خودروی سواری ساینا در کیلومتر دو جاده امین‌آباد _ ایزدخواست یزد به مرکز اورژانس اصفهان گزارش و بلافاصله دو واحد امدادی ۱۱۵ به همراه یک کد هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: چهار نفر شامل یک مرد، یک زن و دو پسربچه در پی این حادثه مصدوم، به بیمارستان امیرالمومنین شهرضا منتقل شدند و یک دختربچه دو ساله نیز بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

تصادف زنجیره‌ای در نجف‌آباد

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان با اشاره به حادثه‌ای دیگر، تصریح کرد: ساعت ۱۶:۲۸ امروز _پنجشنبه دهم فروردین‌ماه_ حادثه تصادف زنجیره‌ای خودروهای پراید، سمند، پژو و دو عابر پیاده در بلوار دکتر حسابی امیرآباد نجف‌آباد، به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: هفت نفر شامل سه مرد، سه زن و یک دختربچه در پی این حادثه مصدوم و جهت دریافت اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان فاطمه الزهرا نجف‌آباد منتقل شدند.

کد خبر 651311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.