فوت ۲ موتورسوار در ۲ حادثه رانندگی روز گذشته

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از جان باختن دو راکب موتورسیکلت در دو حادثه رانندگی خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۱۳:۴۹ روز گذشته _جمعه بیست‌ونهم اردیبهشت‌ماه_ کارشناسان پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان از وقوع یک حادثه رانندگی در چهارراه عاشق اصفهانی مطلع شدند و برای بررسی موضوع در محل حضور یافتند.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد، راکب موتورسیکلت بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرده بود و ترک‌نشین آن مجروح و روانه بیمارستان شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان علت این حادثه را برابر اعلام کارشناسان تصادفات این پلیس نداشتن توجه به جلو از جانب راننده خودروی سواری پراید اعلام و تصریح کرد: ساعت ۱۷:۱۱ روز گذشته _جمعه بیست‌ونهم اردیبهشت‌ماه_ کارشناسان پلیس راهور شهرستان گلپایگان از وقوع تصادف بین یک دستگاه خودروی سواری پژو و یک دستگاه موتورسیکلت در بلوار محمودی این شهر مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی از جان باختن راکب ۱۸ ساله موتورسیکلت در این حادثه خبر داد و گفت: در بررسی‌های دقیق صورت گرفته راننده خودروی سواری پژو به علت بی‌احتیاطی و تغییر مسیر ناگهانی و شهرداری گلپایگان به علت بی‌مبالاتی و رعایت نکردن نظامات دولتی به میزان ۵۰ درصد در این حادثه مقصر تشخیص داده شدند.

کد خبر 662389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.