امنیت خط قرمز ما است، قانون اجرا شد

کاربران فضای مجازی با انتشار توییت‌هایی، اقتدار قوه قضاییه در مجازات سه تروریست خانه‌اصفهان را ستودند و این مجازات را پایان کار کسانی دانستند که قصد ایجاد ناامنی و آشوب در کشور را دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته سه تروریست پرونده خانه‌اصفهان به دار مجازات آویخته شدند تا قوه قضائیه نشان دهد در موضوع امنیت کشور هیچ مماشاتی نخواهد داشت و این مجازات، پایان کار کسانی است که قصد انجام اقدامات مسلحانه و ایجاد آشوب در کشور را دارند.

پس از انتشار خبر اعدام این تروریست‌ها موجی از حمایت کاربران فضای مجازی از عملکرد قوه قضائیه در قصاص قاتلان سه شهید مدافع امنیت در شبکه‌های اجتماعی به راه افتاد و این کاربران به ستایش اقتدار قوه قضائیه در مجازات تروریست‌ها پرداختند.

کاربری عملکرد قوه قضائیه را در تراز مکتب امام (ره) دانست و در این‌باره نوشت: «امام خمینی (ره): در کدام یکی از کشورهای جهان است که قیام مسلحانه را تحمل کنند؟ جمهوری اسلامی تنها به کسانی که کسی را کشته‌اند، جزای عادلانه داده است… اینها غده‌های سرطانی هستند که برای صحت جامعه باید بیرون آورده شوند./‏‬صحیفه نور، ج ۱۶، ص ۲۴)

امنیت خط قرمز ماست، قانون اجرا شد

کاربر دیگری نوشت: «مردم مردم مردم!! کدام مردم؟! هزاران نفر که در تشییع شهدای خانه‌اصفهان شرکت و خواستار اشد مجازات شدند، مردم نیستند؟ فقط ۵۰ نفری که جلوی زندان دستگرد اصفهان جمع شدند مردم هستند؟! بچه‌هایی که شهید شدند، مردم نبودند؟! هزار بار گفتیم نکنید، خودکرده را تدبیر نیست. یا علی…»

امنیت خط قرمز ماست، قانون اجرا شد

یک کاربر هم نوشت: «امنیت خط قرمز ماست، قانون اجرا شد.»

امنیت خط قرمز ماست، قانون اجرا شد

کاربر دیگری نیز نوشت: «عاقبت اشرار مسلح که با اقتدار و قاطعیت دستگاه قضائی مجازات شدند، عاقبت کسانی است که در فکر ناامن کردن این شهر و کشور هستند. برخورد قاطع نظام با عاملان ناامنی، در انتظار همه اشرار است.»

امنیت خط قرمز ماست، قانون اجرا شد

یک کاربر هم با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری در اردوگاه منافقین نوشت: «مریم رجوی برای گشت‌وگذارهای بهاره به سورچرانی در فرانسه رفته، بعد برای این افراد کهنسال در آلبانی مراسم عزاداری اعدام سه تروریست برگزار کرده است! همین حرکت نمایشی و عصبانیت مسعود رجوی نشانگر وابستگی این تروریست‌ها به مجاهدین خلق می‌باشد.»

امنیت خط قرمز ماست، قانون اجرا شد

کد خبر 662275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.