بلیت‌های آنلاین حمل‌ونقل عمومی در خدمت شهروندان سن‌آنتونیو

مدیران آژانس حمل‌ونقل انبوه سن‌آنتونیو، یکی از شهرهای بزرگ ایالات متحده آمریکا، از تامین پرداخت اینترنتی هزینه تردد به وسیله خودروهای عمومی توسط مردم خبر داده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شهروندان سن‌آنتونیو به‌زودی قادر خواهند بود تنها از طریق نصب نرم‌افزارهای تخصصی جدیدی روی گوشی‌های تلفن همراه خود، که توسط خلاقان آژانس حمل‌ونقل انبوه شهر توسعه داده خواهد شد، هزینه سفر به وسیله خودروهای عمومی را پرداخت کنند، که این قابلیت امکان پرداخت منصفانه را به ازای مسیر حرکت برای آن‌ها فراهم می‌آورد. این ویژگی برای تردد از طریق تمام وسایل نقلیه عمومی قابل استفاده خواهد بود و به همین دلیل، مدیران شهر امیدوار هستند به دنبال اجرای آن، تعداد افراد بیشتری به سمت عبور و مرور از طریق وسایل نقلیه عمومی روی بیاورند که این امر به سهم خود، کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای ناشی از تردد خودروهای خصوصی در سراسر شهر به حداقل خواهد رسید.

بهره‌مندی ساکنان سن‌آنتونیو از بلیت‌های آنلاین برای حمل‌ونقل عمومی

توسعه دستگاه‌های اعتبارسنجی در وسایل نقلیه عمومی

شهروندان سن‌آنتونیو می‌توانند پس از انتخاب مسیر سفر خود، هزینه آن را با ارزیابی خودکار و دقیق دستگاه‌های جدید پرداخت کنند و جالب این‌که امکان ذخیره هزینه مازاد سفر در کیف پول تعبیه شده در نرم‌افزار آنلاین آن‌ها وجود خواهد داشت. از سوی دیگر، کاربران می‌توانند حین سوار شدن به وسایل نقلیه عمومی، دکمه پرداخت را روی نرم‌افزار نصب شده در تلفن همراه خود فشار دهند که این قابلیت، امکان پرداخت دقیق هزینه سفر را فراهم می‌آورد.

از دیگر ویژگی‌های شگفت‌انگیز نرم‌افزار جدید سن‌آنتونیو این است که حتی در صورت نبود اتصال به اینترنت، کاربران به محض وارد شدن به وسایل نقلیه عمومی، قادر به پرداخت هزینه سفر خود هستند چراکه این خودروها به ابزارهای اعتبارسنجی ویژه‌ای برای این منظور مجهز شده است.

آژانس حمل‌ونقل انبوه این شهر ادعا کرده است که در آینده بسیار نزدیک، دسترسی به تمام امکانات ذکر شده را برای کاربران وسایل نقلیه در نرم‌افزارهای متعدد فراهم خواهد آورد تا شهروندانی که امکان نصب نرم‌افزار اصلی را روی گوشی‌های تلفن همراه خود ندارند، از گزینه‌های دیگری برای این منظور بهره بگیرند.

بهره‌مندی ساکنان سن‌آنتونیو از بلیت‌های آنلاین برای حمل‌ونقل عمومی

کد خبر 662259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.