۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲
رئیسی چابهار را به مقصد تهران ترک کرد

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور پس از سفر یک روزه به جنوب سیستان و بلوچستان شامگاه -پنجشنبه بیست‌وهشتم اردیبهشت‌ماه- چابهار را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش ایمنا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی با هیئت همراه امروز -پنجشنبه بیست‌وهشتم اردیبهشت‌ماه- به منظور پیگیری طرح‌ها و افتتاح چند پروژه وارد فرودگاه کنارک همجوار سواحل مکران شد و مورد استقبال مردم و مسئولان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

رئیس جمهور در این سفر پس از افتتاح آبرسانی به ۱۵۵ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان، آبگیری سد کهیر، آغاز لوله گذاری طرح آبرسانی از دریای عمان به استان‌های شرقی کشور راهی مرز پیشین شد.

افتتاح بازارچه مرزی پیشین - مند با حضور نخست وزیر پاکستان، افتتاح خط تبادل برق از چابهار به پاکستان، نشست با نخست وزیر پاکستان و حضور در مراسم افتتاح طرح‌های برق در جنوب سیستان و بلوچستان از دیگر برنامه‌های سفر رئیس جمهور به جنوب استان بود.

همچنین بازدید از مجتمع پتروشیمی نگین مکران و شرکت در نشست با فعالان اقتصادی و اجتماعی پیشرفت و آبادانی مکران از دیگر برنامه‌های رئیسی به چابهار بود.

نشست با سران طوایف، معتمدان و ریش سفیدان جنوب سیستان و بلوچستان پایان بخش برنامه‌های سفر یک روزه رئیس جمهور به جنوب سیستان و بلوچستان بود. پ

منبع: ایرنا

کد خبر 662120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.