نرخ ولادت در استان اصفهان به بیش از ۱۰ درصد رسید

معاون فناوری اطلاعات و آمار ثبت‌احوال استان اصفهان با بیان اینکه جمعیت تخمینی استان تا پایان سال ۱۴۰۱، پنج میلیون و ۳۵۰ هزار نفر اعلام شده است، گفت: سال گذشته ۵۳ هزار و ۶۳۳ تولد توسط ثبت‌احوال استان اصفهان ثبت شده و نرخ ولادت به ۱۰.۰۳ درصد رسیده است.

مجتبی یکتامنش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه جمعیت تخمینی استان اصفهان تا پایان سال ۱۴۰۱، پنج میلیون و ۳۵۰ هزار نفر اعلام شده است، اظهار کرد: سال گذشته ۵۳ هزار و ۶۳۳ تولد توسط ثبت‌احوال استان اصفهان ثبت شده و نرخ ولادت به ۱۰.۰۳ درصد رسیده است.

وی با اشاره به آمار فوت‌شدگان در سال گذشته، افزود: سال گذشته ۲۶ هزار و ۸۰۲ نفر در استان اصفهان فوت کردند که نرخ فوت به ۵.۰۱ رصد رسیده است.

معاون فناوری اطلاعات و آمار ثبت‌احوال استان اصفهان با اشاره به آمار ازدواج اولیه، تصریح کرد: ۲۴ هزار و ۹۲۶ نفر تعداد ازدواج اولیه و ۹۷۶۳ طلاق اولیه به ثبت رسیده است که نرخ طلاق اولیه ۱.۸۲ ثبت است.

وی با اشاره به موضوع صدور کارت ملی، اضافه کرد: مشکل تهیه و تولید پوکه کارت ملی هوشمند که از جنس پلی‌کربنات است و پیش‌تر از خارج از کشور خریداری می‌شد، توسط متخصصان داخلی برطرف و در حال تولید است که به عنوان کارت افتخار نامیده شده است.

یکتامنش خاطرنشان کرد: با تولید انبوه کارت افتخار تا پایان سال جاری مشکل کارت‌های پشت خط صدور رفع و به روزرسانی خواهد شد.

کد خبر 661970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.