سپاهان ۴۰ _ رعد پدافند ۳۲/خداحافظی رعد پدافند با لیگ برتر هندبال

تیم هندبال سپاهان و رعد پدافند در بازی آخر مرحله مقدماتی لیگ برتر هندبال مقابل یکدیکر قرار گرفتند که این دیدار با پیروزی سپاهانی‌ها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم هندبال سپاهان امروز _چهارشنبه، بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه_ در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر هندبال ازساعت ۱۶ در سالن ۲۵ آبان نقش جهان مقابل رعد پدافند قرار گرفت.

نیمه اول: تیم هندبال سپاهان رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را پیش رو دارد و بازی امروز خود را در سالن ۲۵ آبان که محل برگزاری بازی‌های آسیایی است، برگزار کرد. گل اول برای سپاهان به ثمر رسید، رعد مقطعی از بازی جلو افتاد که وویویچ از سیستم پاور پلی استفاده کرد و بازیکنانش گل خورده را جبران کردند. رعد پدافند بازی خوبی مقابل ستاره‌های سپاهان از خود نشان داده است و در طول بازی مدام برتری تغییر می‌کند. بازی در دقیقه ۱۰ با نتیجه ۷ بر ۷ مساوی است، محمد سیاوشی دروازه‌بان اول سپاهان جای خود را با دروازه‌بان دوم این تیم عوض می‌کند. طلایی‌پوشان در دقیقه ۲۰ بازی ۲ اختلاف گل ایجاد کردند، سرمربی رعد پدافند قصد دارد با استفاده از سیستم پاور پلی نتیجه بازی را عوض کند. رعدی‌ها اختلاف را تا یک گل هم کاهش می‌دهند، اما نمی‌توانند بازی را به تساوی بکشانند تا این نیمه با نتیجه ۲۱ بر ۲۰ به نفع سپاهان تمام شود.

نیمه دوم: رعد پدافند در شروع نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند، سپاهانی‌ها بازی سرعتی ارائه دادند و دو گل پیش افتادند. سیاوشی چند توپ خوب گرفت و بازیکنان سپاهان هم با حمله‌های حساب شده تعداد گل خود را افزایش دادند. سرمربی رعد پدافند تایم استراحت درخواست کرد، بازی در دقیقه ۱۰ با نتیجه ۲۹ بر ۲۳ به نفع سپاهان است، شاگردان وویویچ عملکردی متفاوت نسبت به نیمه اول ارائه می‌دهند. سرمربی تیم هندبال سپاهان ترکیب‌های مختلفی را در زمین کنار هم قرار می‌دهد، در دقایق پایانی بازی سپاهانی‌ها با سیستم پاور پلی بازی می‌کنند. در نهایت این دیدار با نتیجه ۴۰ بر ۳۲ به نفع سپاهان تمام شد.

کد خبر 661826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.