دانشگاه‌ها به‌عنوان نهاد علمی به دستگاه قضا کمک می‌کنند

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان گفت: دانشگاه‌ها می‌توانند در راستای پیشگیری از وقوع جرم و حل‌وفصل اختلافات کمک کنند؛ از این‌رو امیدواریم دانشگاه پیام‌نور با انعقاد تفاهمنامه همکاری قدم‌های خوبی در این راستا بردارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا مختاری امروز _چهارشنبه بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه_ در آئین افتتاح کلینیک حقوقی دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان اظهار کرد: از زمانی که حجت‌الاسلام جعفری به عنوان رئیس کل دادگستری استان اصفهان منصوب شد، شاهد دوران آرام و خوبی در دستگاه قضائی استان هستیم؛ از این‌رو پیگیری پرونده‌ها با سرعت خوبی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها باید به عنوان نهاد علمی به دستگاه قضا کمک کنند، افزود: امروز تفاهمنامه همکاری در تمام زمینه‌های علمی، آموزشی، حل‌وفصل پرونده‌ها و مسائل داوری بین دانشگاه پیام نور و دادگستری استان اصفهان امضا می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان تصریح کرد: امروز کلینیک حقوقی دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان با حضور رئیس‌کل دادگستری استان افتتاح خواهد شد تا این کلینیک یار و یاور دادگستری باشد.

وی ادامه داد: دانشگاه‌ها می‌توانند در راستای پیشگیری از وقوع جرم و حل‌وفصل اختلافات کمک کنند؛ از این رو امیدواریم دانشگاه پیام‌نور با انعقاد تفاهمنامه همکاری قدم‌های خوبی در این راستا بردارد.

کد خبر 661778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.