۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵
پیکر شهید منصورپور در خلخال تشییع شد

پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده اهل شهرستان خلخال امروز -دوشنبه بیست‌وپنجم اردیبهشت‌ماه- با حضور مردم مؤمن و شهیدپرور این شهر تشییع شد.

به گزارش ایمنا، پیکر شهید نصرت‌الله منصورپور از شهدای تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس امروز -دوشنبه بیست‌وپنجم اردیبهشت‌ماه- پس از استقبال و مشایعت مردم شهر کیوی و روستاهای اناویز، ایلوانق و علی‌آباد وارد خلخال و بر روی دستان مردم شهیدپرور این شهر تشییع شد.

پیکر مطهر شهید نصرت الاه منصورپور از اهالی شهر هشجین پس از گذشت ۳۹ سال از تاریخ شهادتش امروز و در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در آغوش هم ولایتی‌های خود قرار گرفت.

سید جواد یحیی‌زاده، فرماندار خلخال اظهار کرد: امشب و پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد امام جعفر صادق (ع) مراسم شبی با شهدا و همچنین مراسم شب شهادت این امام همام برگزار خواهد شد.

وی افزود: پیکر پاک شهید منصورپور روز سه‌شنبه بیست‌وششم اردیبهشت‌ماه و همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ص) در گلزار شهدای هشجین زادگاه این شهید گرانقدر به خاک سپرده خواهد شد.

فرماندار خلخال با بیان اینکه این شهرستان بیش از ۵۰۰ شهید والامقام تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است، تصریح کرد: بازگشت پیکر پاک این شهید به خلخال و استقبال شایسته مردم شهیدپرور این شهرستان از شهید تازه تفحص شده، افتخاری جدید بر افتخارات مردم این دیار شهیدپرور است.

گفتنی است، "شهید نصرت‌الله منصورپور هشجین" در تاریخ سی‌ام فروردین‌ماه ۱۳۴۵ در شهر هشجین مرکز بخش خورش رستم متولد شد و در کسوت بسیجی به جبهه اعزام شد. شهید منصورپور در سوم اسفندماه ۱۳۶۲ در عملیات خیبر در منطقه عملیاتی جزیره مجنون به شهادت رسید و پیکرش در منطقه باقی ماند که در عملیات گروه تفحص شهدا در این منطقه کشف شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 661479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.