۳ حادثه با ۱۲ مصدوم در اتوبان‌های منتهی به کاشان

رئیس مرکز اورژانس کاشان از رخداد سه حادثه در اتوبان‌های منتهی به کاشان در نخستین ساعت‌های بامداد شب گذشته خبر داد که در این حوادث ۱۲ نفر مصدوم شدند.

حسین ریاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سه حادثه در اتوبان‌های منتهی به کاشان در نخستین ساعت‌های بامداد شب گذشته رخ داد که در این حوادث ۱۲ نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در اولین حادثه که ساعت ۲:۱۳ بامداد امروز _دوشنبه بیست‌وپنجم اردیبهشت‌ماه_ به مرکز اورژانس کاشان اطلاع داده شد، برخورد بین دو دستگاه خودرو پژو و کامیون در اتوبان نطنز به کاشان روبه‌روی سایت هسته‌ای بود که در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند؛ همچنین دو مصدوم در صحنه درمان و سه مصدوم پس از اقدامات اولیه درمانی به وسیله دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.

رئیس مرکز اورژانس کاشان تصریح کرد: حادثه دوم که حدود ۳۰ دقیقه پس از حادثه اول رخ داد، در اثر برخورد اتوبوس با تریلر در اتوبان کاشان به قم، حوالی روستای سن‌سن، راننده اتوبوس دچار مصدومیت شد که پس از درمان در محل حاضر به انتقال به بیمارستان نبود، همچنین مسافران اتوبوس موارد خاص درمانی نداشتند.

وی ادامه داد: در حادثه سوم که ساعت ۴:۲۰ به این مرکز اطلاع داده شد، در اثر انحراف خودروی سواری هیوندا در اتوبان کاشان به اصفهان و روی پل ده‌زیره، شش نفر از سرنشینان خودرو دچار مصدومیت شدند که با دو دستگاه آمبولانس مرکز اورژانس کاشان، به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند.

ریاحی با بیان اینکه حال مصدومان این حوادث نسبتاً مساعد گزارش شده است، گفت: علت حوادث شب گذشته از سوی عوامل راهنمایی و رانندگی در حال بررسی است.

کد خبر 661392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.