لزوم تهیه پیوست رسانه‌ای برای پروژه‌های شهری اصفهان

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر لزوم تهیه پیوست رسانه‌ای برای پروژه‌های شهری گفت: لازم است برای اطلاع مردم از خدمات انجام شده، برای پروژه‌های شهری پیوست رسانه‌ای و خبری تهیه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر امیدآفرینی اظهار کرد: شهرداری برای همه پروژه‌ها و خدماتی که به مردم ارائه می‌دهد، پیوست رسانه‌ای و خبری داشته باشد تا مردم از خدمات مطلع شوند.

وی با بیان اینکه اصفهان از گذشته به زیبایی و نظافت شهره بوده و در این زمینه الگوی شهرهای کشور است، افزود: در بهار و تابستان اگر نظافت و حمل زباله به موقع انجام نشود، شهر نازیبا خواهد شد، بنابراین معاونت خدمات شهری نسبت به حمل به موقع زباله اقدام کند تا مشکلی برای نظافت شهر ایجاد نشود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه اگر قصد داریم در معبری از شهر آسفالت یا پروژه‌ای اجرا شود، معاونت برنامه‌ریزی نسبت به تخصیص به‌موقع اعتبار اقدام کند، تصریح کرد: بعضی پروژه‌ها زمان اجرای خود را دارد و اگر بهار و تابستان را از دست بدهیم، در فصل زمستان اقدام کیفی مناسبی انجام نخواهد شد.

وی در بخش دیگری از تذکرات خود خاطرنشان کرد: لازم است هرچه زودتر بدهی شهرداری به مالکانی که اراضی آن‌ها تملک شده است، پرداخت شود تا سایر مالکان تشویق به انجام توافق با مدیریت شهری شوند.

فلاح با تاکید بر لزوم طراحی و ساماندهی مناسب ورودی اصفهان از سمت حصه که به محور تشریفات موسوم است، اظهار کرد: اگر قرار است شهرداری طراحی صورت دهد، باید قبل از آن نظر اعضای شورای اسلامی شهر را جویا شود، در این رابطه پیشنهادهایی مطرح شده است که اگر اجرا شود، نتایج خوبی نخواهد داشت و معضلاتی را برای محله حصه و ورودی اصفهان به‌وجود خواهد آورد.

کد خبر 661165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.