بهترین پلتفرم‌ های استیکینگ + ارز دیجیتال و سرمایه‌ گذاری Staking Platform

استیکینگ کریپتو و ارز دیجیتال به فرآیند قفل کردن توکن‌ برای مدت زمان معینی اشاره دارد تا به عملکرد و ایمنی شبکه بلاک‌چین کمک کند و در عوض با گذاشتن توکن ها در پلتفرم‌ فرصت کسب سود وجود دارد.

به گزارش ایمنا، استیکینگ یک روش برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال است که به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از دارایی‌های خود درآمد غیرفعال داشته باشند. با قفل کردن دارایی‌های کریپتو، این سهام می‌توانند مزایای سهامداری ترکیبی، مشابه یک حساب پس‌انداز با سود بالا در یک بانک، را کسب کنند. کاربران وجوهی را سپرده‌گذاری می‌کنند، که توسط بانک یا در این مورد، پلتفرم استیکینگ کریپتو، به دیگران قرض داده می‌شود. مقدار کمی از سود به دست آمده از این استقراض توسط ابزارهای مالی قدیمی بازگردانده می‌شود. از سوی دیگر، دارندگان ارزهای دیجیتال می‌توانند بخش قابل توجهی از درآمد خود را حفظ کنند.

سافت استیکینگ Soft Staking

آسان‌ترین راه سافت استکینگ با استفاده از صرافی‌های متمرکز است. کاربران می‌توانند با واریز پول به یک حساب سافت استکینگ با CEX، پاداش‌های مستمری را در ارزهای دیجیتال سطح بالا کسب کنند. سرمایه‌گذاری با پروتکل مالی غیرمتمرکز (DeFi) یا یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) به کاربران امکان می‌دهد طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال مختلف را سپرده‌گذاری کرده و در تاکتیک‌های سرمایه‌گذاری پیشرفته مانند استخراج نقدینگی و کشاورزی بازده شرکت کنند.

بهترین پلتفرم‌ های استیکینگ + ارز دیجیتال و سرمایه‌ گذاری Staking Platform

مزایای استیکینگ ارز دیجیتال

  • بر خلاف ماینینگ کریپتو استیکینگ به تجهیزات اضافی نیاز ندارد.
  • شما می‌توانید مقدار معینی سود در دارایی‌های رمزنگاری خود کسب کنید.
  • Staking به طور قابل ملاحظه‌ای نسبت به ماینینگ برای محیط زیست ضرر کمتری دارد.
  • Staking به طور مستقیم کارایی و امنیت بلاک چین‌های PoS را افزایش می‌دهد.

کریپتو دات کام(Crypto.com)

یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای استیکینگ، سایت کریپتو دات کام یا Crypto.com است. این سایت یکی از بزرگترین صرافی‌های رمزارز میلیون‌ها کاربر دارد و مهم‌ترین نکات درباره این سایت به عنوان به پلتفرم استیکینگ به خدمات ساده و مقرون به صرفه اشاره دارد. کریپتو دات کام امکان دسترسی به خدمات استیکینگ رو در بیش از ۲۵۰ توکن در کنار تسهیل دسترسی به سایر پیشنهادهای مبتنی بر کریپتو فراهم می‌کند.

صرافی کوکوین (Kucoin)

صرافی کوکوین به‌عنوان صرافی مستقر در سنگاپور، اولین پلتفرم معاملاتی‌ای بود که در سال ۲۰۱۹ استیکینگ نرم (soft staking) را معرفی کرد. در حال حاضر، کاربران می‌توانند طیف گسترده‌ای از دارایی‌ها را در KuCoin به اشتراک بگذارند؛ ازجمله دارایی‌هایی که در دیگر پلتفرم‌های معتبر پیدا نخواهید کرد. کوکوین از این رمزارزها برای استیکینگ پشتیبانی می‌کند: Algorand (ALGO) ،Aion (AION) ،Cosmos (ATOM) ،EOS (EOS) ،Tron (TRX) ،Internet of Services (IOST) ،Neblio (NEBL) ،DeepOnion (ONION) ،(NRG) Energi ،NULS (NULS) و...

پاداش‌هایی که با استیکینگ در صرافی کوکوین به کاربران تعلق می‌گیرد، بسیار متنوع است. روش‌های کسب پاداش از درآمد تبلیغات، پس‌انداز یا استیکینگ که همگی بخشی از KuCoin Earn هستند، متغیر است. سود ثابت برای اتریوم ۲.۰، سالانه تقریباً ۴.۷ درصد است.

صرافی اوککس (okx)

صرافی اوککس به‌دلیل ارائه ابزارهای معاملاتی ارزهای دیجیتال و جفت‌ارزهای معاملاتی متنوع، به‌عنوان یک صرافی پیشرو در سراسر جهان شناخته می‌شود. با استفاده از Visa، Mastercard یا سایر روش‌های پرداخت، می‌توانید بیش از سی ارز محلی را در عرض چند دقیقه به BTC، ETH، USDT و یا سایر ارزهای دیجیتال تبدیل کنید. در این صرافی، می‌توانید با انواع جفت ارزهای دیجیتال، ابزارهای معاملاتی و انواع سفارش‌ها مانند لیمیت اوردر، استاپ اوردر، سفارش iceberg و یا سفارش بازار، به‌شکل کارآمدتری انواع ارزهای دیجیتال را معامله کرد.

علاوه‌بر این، ابزارهای مالی پیشرفته برای وام‌دادن یا استقراض بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال به شما این امکان را می‌دهد که هم‌زمان با سرمایه‌گذاری بلندمدت، سبد ارزهای دیجیتال خود را متنوع کنید.

بهترین پلتفرم‌ های استیکینگ + ارز دیجیتال و سرمایه‌ گذاری Staking Platform

تراست ولت (Trustwallet)

تراست ولت یکی از انواع کیف‌پول‌های ارز دیجیتال است که امکان استیکینگ رمزارزها را نیز به خود اضافه کرده است. بر اساس آنچه که در وب‌سایت رسمی این ولت گفته شده است، امکان دریافت بیش از ۱۱ درصد سود سالانه از طریق این پلتفرم برای کاربران وجود دارد. درحال‌حاضر، تراست ولت از ارزهای زیر برای استیکینگ پشتیبانی می‌کند:

  • بایننس کوین (BNB)
  • (TRX) TRX TRON
  • (XTZ) XTZ Tezos
  • (ATOM) ATOM COSMOS
  • (LUNA) LUNA Terra
  • (VET) VET VeChain
  • (CLO) CLO Callisto
  • اسمز OSMO (OSMO)
  • کاوا (KAVA)
  • (TOMO) TOMO TomoChain
  • (IOTX) IOTX IoTeX
  • (ALGO) ALGO Algorand

با توجه به کوین یا توکنی که انتخاب کنید و همچنین اعتبارسنجی‌هایی که ارائه می‌شوند، پاداش‌های استیکینگ متفاوت خواهد بود. به‌عنوان مثال، پاداش استیکینگAlgorand از ۴.۸۸ تا ۶ درصد APR (نرخ درصدی سالیانه) است.

صرافی هات بیت (Hotbit)

هات بیت یکی از صرافی‌هایی است که برای استیکینگ ارزهای دیجیتال، وعده پرداخت سود از ۲ الی ۱۰۰ درصد به‌صورت سالانه می‌دهد. این صرافی فعالیت خود را از سال ۲۰۱۸ آغاز کرده است و به‌دلیل پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال، حجم معاملاتی که از طریق آن انجام می‌شود، بسیار زیاد است. همین موضوع باعث می‌شود تا پاداشی هم که برای استیکینگ به کاربران پرداخت می‌شود، بالا باشد.

صرافی بای بیت (Bybit)

بای بیت یک پلتفرم مشتقات ارزهای دیجیتال است که انواع ابزارهای پیچیده معاملاتی را ارائه می‌دهد. صرافی bybit به‌عنوان یکی از بهترین و امن‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال شناخته می‌شود که تعهد داده است هیچ زمان از دسترس خارج نشود. درواقع، صرافی تمام اقدامات حیاتی برای جلوگیری از خرابی سرور را انجام دهد. این مشکلی است که بسیاری از صرافی‌ها باید با آن دست و پنجه نرم کنند، به‌خصوص زمانی که بسیاری از کاربران می‌خواهند به طور هم‌زمان معامله کنند. Bybitادعا می‌کند که می‌تواند صد هزار TPS (تراکنش در ثانیه) را پردازش کند که بسیار سریع‌تر از سایر صرافی‌ها است. بای‌بیت به‌عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌های استیکینگ کریپتو، به کاربران این امکان را می‌دهد که ارز دیجیتال خود را با حداقل ریسک به اشتراک بگذارند. این صرافی برای استیبل کوین‌هایی، مانند USDT و USDC، تا ۵ درصد پاداش می‌دهد. کاربران می‌توانند بین سپرده‌های انعطاف‌پذیر یا سپرده‌های ثابت سی یا شصت روزه یکی را انتخاب کنند.

کد خبر 660925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.