مورایس: بابت صحبت‌های سرمربی پیکان متاسفم/ به بازیکنانم تبریک می‌گویم+فیلم

سرمربی سپاهان گفت: از صحبت های مدیرعامل پرسپولیس علیه خودش ناراحت شدم و با احترام به او می‌گویم که حرف هایش را به صورت رو در رو بزند تا پاسخ مناسب را دریافت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ژوزه مورایس پس از پیروزی پرگل برابر پیکان در نشست خبری پس از این مسابقه اظهار کرد: به نوبه خودم از همه تشکر می‌کنم بابت حمایتی که از فوتبال، نه از من، بلکه از فوتبال انجام دادید. در مورد بازی به بازیکنانم تبریک می‌گویم. بازی ساده‌ای نبود. معمولاً بازی آخر فصل برای هیچ تیمی ساده نیست. پنج گل زدیم. بازی را بردیم و باید برویم سراغ بازی آخر که همه چیز به آن بستگی دارد.

وی با اشاره به صحبت‌های مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: شاید مدرکی دارند برای اثبات آن. من هیچ نظری ندارم. درک می‌کنم که این طور صحبت کند. به خاطر اینکه خودم با گوش‌های خودم نشنیدم. اگر روزی چنین چیزی را رخ در رخ به من بگویند، شاید بتوانم جوابش را بدهم. من آدمی نیستم نظری بدهم در مورد اینکه کسی چیزی بگوید. احترام هم می‌گذارم به ایشان.

سرمربی سپاهان درخصوص تفاوت بازی تیمش در این دیدار و بازی برابر ملوان خاطرنشان کرد: بازی را دیدید؟ به خودتان بستگی دارد چه نظری بدهید. آن بازی تمام شده. من اینجا نبودم ولی هوگو در اینجا حضور داشت. وقتی هم من در کنفرانس شرکت نمی‌کنم، مطمئن باشید که دلیل مهمی داشته است. ببخشید که نتوانستید سوالات خود را مستقیم از خود من بپرسید ولی دلیل واجبی داشت. بعضی وقت‌ها گل می‌زنیم، بعضی وقت‌ها نمی‌زنیم، بعضی وقت‌ها موقعیت می‌سازیم، بعضی وقت‌ها موقعیت نمی‌سازیم، بعضی وقت‌ها موقعیت می‌سازیم ولی استفاده نمی‌کنیم. به خاطر همین است که فوتبال ورزش جذابی است.

وی با اشاره به آینده کاری‌اش در سپاهان افزود: این سوال در مورد بازی نیست و نمی‌خواهم پاسخ دهم. ولی من سه سال قرارداد دارم.

مورایس با اشاره به صحبت‌های سرمربی پیکان گفت: واقعاً متأسفم!

وی درخصوص تصاحب امتیاز کم‌تر نسبت به دیگر تیم‌های لیگ خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم دلیل قهرمان نشدن این باشد. شاید آنها خیلی خوب بودند. ما برابر تیمی مثل نساجی که تکلیفش مشخص شده بازی نداریم. برابر مس بازی داریم که معلوم نیست در لیگ می‌ماند یا نه. فکر نکنم به خاطر دلایل امنیتی هم بازی را به اینجا بیاورند. مطمئن نیستم البته چون بازی حساس است و شاید استادیوم آنجا خطرناک باشد و بازی را به اصفهان بیاورند.

کد خبر 660855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.