حسینی: اتفاقات بازی شرم آور بود/ بیایید جوانمردانه و فوتبالی نبرد کنیم!+فیلم

سرمربی تیم پیکان گفت:فکر می‌کنم نیمه اول بازی تمام شد. اگر واقعاً از این برد و نتیجه لذت بردند، مبارک شان باشد اما به نظر من با این روش و روند به هیچ جا نمی‌رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از دیدار تیم‌های سپاهان و پیکان مجتبی حسینی با حضور در نشست خبری این مسابقه اظهار کرد: اصلاً در مورد نیمه دوم نمی‌خواهم صحبت کنم. به نظرم بازی ۴۲ دقیقه بود. ۴۲ دقیقه‌ای که بازی کردیم هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند. هم تیم خوب سپاهان موقعیت داشت و هم تیم ما. بازی روال خود را داشت و یک مسابقه جوانمردانه و خوب بود. فکر می‌کنم تیم با قدمت و بزرگ سپاهان با این تشکیلات، با این استادیوم و مربی ای که افتخارش این است دوست مورینیو است، نیاز به این همه کمک از سوی داور نداشت. اتفاقات عجیب و غریبی افتاد که شرم‌آور و خجالت‌آور بود برای این فوتبال.

وی ادامه داد: اینکه بیایی صحنه معمولی بازی را روی پنالتی بگذاری، این حرف‌هایی که می‌زنم الکی نیست. صحنه را دیدیم با آنالیزور تیم و فیلم را زوم کردم و خدمت شما آمدیم، هیچ لمسی از جانب بازیکن تیم ما نشده. آن صحنه را که به راحتی گذاشتند روی نقطه پنالتی. بلافاصله صحنه شدیدتر را برای ما خطا نگرفتند و شرزود با رندی و زرنگی فرشاد احمدزاده اخراج شد. دمش هم گرم (احمدزاده) زرنگی کرد. زرنگی او را هم آقای داور خط همراهی کرد و بازیکن ما را به راحتی اخراج کردند و پس از آن هم روی ضدحمله گل زدند.

سرمربی پیکان تصریح کرد: فکر می‌کنم نیمه اول بازی تمام شد. اگر واقعاً از این برد و نتیجه لذت بردند، مبارک شأن باشد اما به نظر من با این روش و روند به هیچ جا نمی‌رسید. حالا هی هم پولدارتر شوید، هی استادیوم بهتر بسازید، بروید دوست گواردیولا را هم بیاورید، اما بیایید جوانمردانه و فوتبالی نبرد کنیم، نه این طوری. خداحافظ شما.

کد خبر 660852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.