تکمیل فاز توسعه‌ بیمارستان امام حسین (ع) یک اولویت مهم برای استان است

استاندار کرمانشاه گفت: تکمیل فاز توسعه‌ بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امام حسین (ع) یک نیاز و اولویت مهم برای کرمانشاه در راستای ارتقای نقش خدماتی و درمانی در غرب کشور است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمانشاه، محمدطیب صحرایی در بازدید از بیمارستان جدید ۲۵۰ تختخوابی امام حسین (ع) که با حضور سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری انجام شد، اظهار کرد: فاز توسعه بیمارستان امام حسین (ع) یک مجموعه تخصصی و فوق تخصصی پیشرفته است که با توجه مرکزیت خدماتی و درمانی کرمانشاه در غرب کشور یک اولویت جدی برای استان محسوب می‌شود.

وی افزود: این بیمارستان ۳۰۰۰ هزار مترمربع زیربنا دارد و تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت داشته است.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: این پروژه مهم به دلیل مشکلات مالی متوقف شده است و با توجه به اهمیت آن تأمین اعتبارات لازم برای تکمیل این طرح به عنوان یک اولویت همزمان توسط مدیریت ارشد استان کرمانشاه و مجموعه سپاه پیگیری می‌شود.

صحرایی ادامه داد: این بیمارستان در نوع خود پیشرفته بوده و به لرزه‌گیر مجهز است؛ لذا در زلزله‌های بسیار شدید نیز می‌تواند به ارائه خدمات خود ادامه دهد.

وی گفت: تکمیل فاز توسعه بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امام حسین (ع) یک نیاز و اولویت مهم برای کرمانشاه در راستای ارتقای نقش خدماتی و درمانی در غرب کشور است.

کد خبر 660649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.