۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
تبلت گوگل پیکسل چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تبلت گوگل پیکسل به تراشه Tensor G2 مجهز شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تبلت گوگل پیکسل که به تازگی عرضه شده است، دارای نمایشگر ۱۰.۹۵ اینچی LCD با رزولوشن ۱۶۰۰ * ۲۵۶۰ پیکسل، نسبت صفحه ۱۶:۱۰ و حداکثر میزان روشنایی ۵۰۰ نیت است. این محصول به تراشه Tensor G2 مجهز شده است که با هشت گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 3.1 همراه شده است.

یک دوربین هشت مگاپیکسلی روی پنل پشتی تبلت گوگل پیکسل قرار گرفته شده است، برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز یک دوربین هشت مگاپیکسلی روی نمایشگر آن تعبیه شده است. تبلت یادشده از وای‌فای ۶، بلوتوث ۵.۲، یک پورت USB Type-C، سیستم بلندگوی چهارگانه و سه میکروفون پشتیبانی می‎‌کند.

انرژی مورد نیاز تبلت گوگل پیکسل با استفاده از یک باتری ۲۷ وات ساعتی تامین می‏‌شود و از فناوری شارژ ۱۸ واتی بهره می‌برد. نسخه ۱۲۸ گیگابایتی این محصول با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه می‌‎شود، در حالی که نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آن با قیمت ۵۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. کاربران می‌توانند این تبلت را در آمریکا، کانادا، انگلیس، آلمان، فرانسه، سوئد، دانمارک، نروژ، هلند، ژاپن و استرالیا پیش خرید کنند.

کد خبر 660560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.