تلویزیون های سونی 2023 با نوآوری های شگفت انگیز معرفی شدند!

سونی توانست شخصیت اصلی داستان ما شود؛ هنگامی که SONY در وصف تصویر تلویزیون هایش گفت “واقعیت هرگز به این زیبایی نیست” برخی آن را پای اغراق گذاشتند و برخی دیگر نیز انکار کردند اما امروزه یک تلویزیون سونی در هر کجا که باشد نمادی از زیبایی و واقع گرایی است.

قهرمان اصلی داستان ما، این بار سونی است؛ برندی که با تولید تلویزیون های پریمیوم و بالارده، مظهر کیفیت و اقتدار است؛ همانطور که مطلع هستید، تلویزیون های سونی ۲۰۲۳ به بازار ایران وارد شدند پس اگر قرار است بودجه ای بالا برای خرید تلویزیون صرف کنید، راه را درست آمده اید چونکه یک تلویزیون سونی در سال جدید از هر کدام از سری های LED، OLED و QD-OLED دارای کیفیت تصویر عالی، دقت رنگ بالا و سیستم صوتی مجلل است که شاید به همین دلیل باشد سونی را پادشاه دنیای تلویزیون می‌نامند.

سونی توانست شخصیت اصلی داستان ما شود؛ هنگامی که SONY در وصف تصویر تلویزیون هایش گفت “واقعیت هرگز به این زیبایی نیست” برخی آن را پای اغراق گذاشتند و برخی دیگر نیز انکار کردند اما امروزه یک تلویزیون سونی در هر کجا که باشد نمادی از زیبایی و واقع گرایی است.

بیشترین سر و صدایی که در میانه تولید تلویزیون سونی در سال ۲۰۲۳ برپا شد مربوط به مدل A95L بود که یک تلویزیون QD-OLED است و رقیبی قدر برای اولدهای سامسونگ به شمار می رود؛ پس از آن تلویزیون های OLED خودنمایی می کنند و در پایین ترین ردیف جدول، مدل های سری X با صفحه نمایش LED جای گرفته اند که به نوعی ارزان قیمت ترین تلویزیون‌های این سال سونی هستند و از حق نگذریم با استقبال خوبی از طرف کاربران مواجه شده اند. اکنون در این مطلب قصد داریم پرفروش ترین تلویزیون های جدید سونی را معرفی کنیم تا خریدی مطمئن داشته باشید. برای مشاهده لیست تلویزیون سونی در سال ۲۰۲۳ و دیگر برندهای مطرح همچون ال جی و سامسونگ می توانید به وبسایت زومیت سر بزنید!

بهترین تلویزیون های سونی ۲۰۲۳ برای خرید

با وجود اینکه در حال حاضر برندهای کره ای در صدر فروش تلویزیون هستند اما از نظر کیفیت تصویر، هیچکدام به پای یک تلویزیون سونی نمی رسند چونکه این برند کیفیت را فدای قیمت ارزانتر نمی‌کند پس همواره بهترین ها را از آن انتظار داریم؛ اکنون می ماند انتخاب شما که اولد را به LED ترجیح می دهید یا نه؟! در این قسمت پرفروش ترین تلویزیون های ۲۰۲۳ سونی را به نمایش می‌گذاریم که با توجه به بودجه و سلیقه شما می توانند گزینه های ایده آلی باشند.

مدل

نوع نمایشگر

تلویزیون سونی X80L

LED

تلویزیون سونی X85L

LED

تلویزیون سونی X90L

LED

تلویزیون سونی X95L

Neo LED

تلویزیون سونی A80L

OLED

تلویزیون سونی A95L

QD-OLED

سونی و درخشان ترین تلویزیون هایش

سونی با رونمایی از نسل جدید تلویزیون های براویا برای رقبایش خط و نشان کشید؛ تلویزیون هایی که از امکانات اشباع شده اند و برجسته ترین ویژگی شان کیفیت تصویر خارق العاده است و این خبر خوبی برای کاربرانی است که اولویت آنها نمایش تصویری بی نقص می باشد. اولین سورپرایز سونی در این سال، پنل QD-OLED بود که آن را در مدل پرچمدارش یعنی A95L گسترده ساخت تا روشنایی خارق العاده ای را به تصویر بکشد؛ این تلویزیون جزو گرانترین مدل‌های سونی است و نشان دهنده سلیقه این برند در تولید محصولی بی نقص خواهد بود.

تلویزیون های سونی 2023 با نوآوری های شگفت انگیز معرفی شدند!

برند ژاپنی سونی نشان داده که کیفیت بهتر از کمیت است و به همین خاطر تنوعی که در تلویزیون‌های رقبا به چشم می‌خورد را در محصولات سونی شاهد نیستیم اما هنوز هم این برند صدرنشین دنیای تلویزیون است و با امکاناتی مانند پردازنده بسیار قدرتمند تصویر XR، پورت های HDMI2.1 و پشتیبانی از کنسول بازی نسل نهم در این محصولاتش توانسته بازار را در دست بگیرد. اشاره به این نکته ضروری است که سونی در بخش طراحی تلویزیون های میان رده اش چندان قوی عمل نکرده اما تلویزیون های بالارده و پرچمدار این برند دست تمام مدل های بازار را بسته اند و با ظاهری شیک، پا به عرصه رقابت ها گذاشته اند.

اندروید به جذابیت تلویزیون سونی می افزاید

تلویزیون های سونی راه دور و درازی را آمده اند اما تازه شروع ماجرای آن هاست، در سال ۲۰۲۳ نیز طبق عدت پیشنیان، این تلویزیون ها از سیستم عامل Android با رابط کاربری Google TV استفاده کرده اند که محبوب ترین پلتفرم به شمار می‌آید و سیستم عامل های تایزن و WebOS در رتبه دوم و سوم قرار گرفته اند. اندروید دسترسی‌های سریع و آسانی دارد و با پشتیبانی از دوربین براویا (در مدل‌های بالارده) و ریموت کنترل اسمارت، برای اهل تکنولوژی قدمی بزرگ خواهد بود. بحث دیگری که در خرید تلویزیون اندرود مطرح است ارتباطات راحت و اشتراک گذاری آسان در آن هاست و به همین دلیل در قدم اول، انتخاب هر کاربری یک اندروید تی وی است.

تلویزیون های سونی 2023 با نوآوری های شگفت انگیز معرفی شدند!

در پایان

خرید تلویزیون سونی درست است که یک جیب پرپول می خواهد اما در عوض بهترین تصمیمی است که می توانید بگیرید چونکه این برند کیفیت را در اولویت قرار داده تا در نهایت تصویری که در صفحه نمایش تولید می کند تقابل جذابی باشد از روشنایی بالا و پالت رنگ های زنده. بیشتر تلویزیون های این برند در سال جدید با پایه های جانبی تولید شده اند تا امکان جایگذاری ساندبار زیر تلویزیون کار پیچیده ای نباشد اگرچه در مدل های پریمیوم آن نیازی به سیستم صوتی جداگانه ندارید چونکه سیستم صوتی بسیار قدرتمندی دارند و در نهایت می توانیم بگوییم قیمت تلویزیون سونی با امکانات و کیفیت بالای تصویر آن همخوانی دارد پس نگران هزینه بالایی که برای خرید این تلویزیون ها صرف می کنید نباشید.

کد خبر 660442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.