جزئیات حریق نیروگاه شهید عباسپور درچه + عکس و فیلم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حریق سنگین نیروگاه شهید عباسپور درچه خبر داد.

سرآتشیار فرهاد کاوه‌آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۱۶:۲۸ امروز _سه‌شنبه نوزدهم اردیبهشت‌ماه_ وقوع حریق در نیروگاه شهید عباسپور واقع در محدوده درچه، به سازمان آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی افزود: با توجه به این حریق فوق‌العاده سنگین، به طور تقریبی تمام اطفائیه‌های سنگین از ایستگاه‌های آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرستان‌های همجوار از جمله درچه، خمینی‌شهر و نجف‌آباد در وضعیت آماده‌باش قرار دارد و خودروهای آبرسان شهرداری نیز به محل حریق اعزام شده است.

جزئیات حریق نیروگاه شهید عباسپور درچه + عکس و فیلم

جزئیات حریق نیروگاه شهید عباسپور درچه + عکس و فیلم

۸۰ درصد از حریق نیروگاه اطفا شد

منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعاتی پیش بخش خنک کننده یکی از واحدهای نیروگاه عباسپور که توان تولید ۳۲۰ مگاوات برق را دارد، دچار حریق شد.

وی با بیان اینکه ۳۰ اکیپ آتش‌نشانی از شهرهای اصفهان، درچه و خمینی‌شهر به محل حریق اعزام شده است، افزود: همچنین عوامل اورژانس، هلال‌احمر و نیروی انتظامی در محل حریق حضور دارند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: کنترل ترافیک و ایمن‌سازی محل حریق انجام شده است، همچنین در حال حاضر ۸۰ درصد حریق نیروگاه اطفا شده است.

وی ادامه داد: این حادثه خسارت جانی نداشته و علت آن در دست بررسی است.

وقوع حریق در برج خنک‌کن واحد ۴ نیروگاه عباسپور / تاکنون مصدومی گزارش نشده است

آتشپاد دوم مهدی مرادیان، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از وقوع حریق در برج خنک‌کن واحد چهار نیروگاه عباسپور خبر داد و گفت: تاکنون مصدومی از این حادثه گزارش نشده است.

وی افزود: امروز _سه‌شنبه نوزدهم اردیبهشت‌ماه_ وقوع حریق سنگین در نیروگاه شهید عباسپور واقع در محدوده درچه به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر، گزارش شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر تصریح کرد: این حریق در برج خنک‌کن واحد چهار نیروگاه رخ داده بود و تاکنون ۲۰ دستگاه اطفائیه و آبرسان به محل حادثه اعزام شده است.

وی ادامه داد: از دستگاه‌های اطفائیه اعزامی، یک دستگاه آبرسان به همراه چهار دستگاه اطفائیه سنگین از آتش‌نشانی خمینی‌شهر، سه دستگاه اطفائیه از درچه و مابقی از سازمان آتش‌نشانی اصفهان به محل حادثه اعزام شده است.

مرادیان خاطرنشان کرد: تاکنون مصدومی از این حادثه گزارش نشده است.

حریق نیروگاه عباسپور اطفا شد

سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۱۶:۲۸ امروز _سه‌شنبه نوزدهم اردیبهشت‌ماه_ وقوع حریق در نیروگاه شهید عباسپور واقع در محدوده درچه، به سازمان آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله مأموران امدادی آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند، افزود: حریق در کمترین زمان ممکن کنترل شد و نیازی به تخلیه ساکنان نبود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این حریق در یکی از برج‌های خنک کننده نیروگاه رخ داده بود که خاموش شد، اما پاک‌سازی کلی زمان‌بر است.

آتش‌سوزی نیروگاه درچه مصدوم نداشت

عباس عابدی، مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امدادخواهی در راستای امدادرسانی به حریق نیروگاه عباسپور از مرکز اورژانس اصفهان انجام نشده است.

وی افزود: با وجود نبود امدادخواهی، اورژانس اصفهان با هماهنگی سازمان آتش‌نشانی اقدام به اعزام آمبولانس به محل حادثه کرد.

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: این حادثه مصدوم نداشته است.

کد خبر 660213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.