تصویب ۱۷۴۸ پروژه محله‌ای در طرح رصد

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در طرح رصد ۱۷۴۸ پروژه محله‌ای به تصویب شورا رسید که از این تعداد ۱۳۱۶ پروژه مستمر و مابقی غیر مستمر است، گفت: ۳,۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌ای تخصیص داده شده که رقم کمی نیست، لذا نظارت بر حسن اجرای این پروژه‌ها ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد صادقی امروز_ سه‌شنبه نوزدهم اردیبهشت‌ماه_ در یکصدوچهل‌وششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پس از قرائت گزارش بازدید اعضای کمیسیون برنامه و بودجه از منطقه ۲۰ در راستای پایش طرح رصد در قالب طرح رصد (۲) اظهار کرد: سال گذشته طرح رصد به اجرا گذاشته شد که تعریف کد پروژه‌های توسعه محله‌ای بر اساس نیاز سنجی از خود شهروندان بود که این کد پروژه‌ها به تصویب رسید.

وی افزود: بر این اساس در سال ۱۴۰۲ پیگیری به سرانجام رسیدن این کد پروژه‌ها در دستور کار کمیسیون قرار گرفت تا بستری برای پروژه‌های محله‌ای آینده بر اساس نیاز شهروندان باشد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در طرح رصد ۱۷۴۸ پروژه محله‌ای به تصویب شورا رسید که از این تعداد ۱۳۱۶ پروژه مستمر و مابقی غیر مستمر است، ۳,۳۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های محله‌ای تخصیص داده شده که رقم کمی نیست، لذا نظارت بر حسن اجرای این پروژه‌ها ضروری است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: به جهت تبرک زیارت حضرت عبدالعظیم (ع) طرح رصد دو را از شهر ری آغاز کردیم، چراکه بیشترین پروژه توسعه محله‌ای در شهر ری وجود دارد با ۱۱۹ پروژه و اعتبار ۳۷۶ میلیارد تومان است، ۸۷ درصد این پروژه‌ها پیشرفت فیزیکی داشته اما به دلیل اینکه شهر ری یک شهر تاریخی است، بعضی پروژه‌ها پیشرفت فیزیکی نداشته است، چراکه هماهنگی‌هایی باید با وزارت میراث انجام شود، بنابراین رتبه منطقه ۲۰ در پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها در بین مناطق بیست‌ودوگانه معادل ۱۲ است.

وی با بیان اینکه بعضی موارد نظیر پروژه پیاده‌رو حرم تا حرم امامزاده عبدالله تا حرم حضرت عبدالعظیم (ع) هنوز به سرانجام نرسیده است، گفت: مشکلات ترافیکی و معابر کم عرض نیز از جمله مشکلات شهر ری بوده است که طرح بازسازی میدان اصلی شهر ری در این راستا در دستور کار قرار دارد.

صادقی گفت: مجموعه ورزشی شهر سالم بلا استفاده مانده و درخواست می‌کنم که سازمان ورزش هر چه سریع‌تر این مجموعه‌های ورزشی را از پیمانکار تحویل بگیرند و به خود مناطق واگذار کنند تا اهالی بتوانند از آن استفاده کنند.

کد خبر 660149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.