خانه‌های فرهنگ بازوان توانمند شورای ششم گرگان است

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: خانه‌های فرهنگ بازوان توانمند شهرداری و شورای اسلامی این شهر است و بسیاری از دغدغه‌ها و چالش‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با به‌کارگیری ظرفیت آن‌ها، قابل رفع خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر گرزین امروز _دوشنبه هجدهم اردیبهشت‌ماه_ در نخستین همایش سفیران دانایی محلات ضمن گرامیداشت مقام معلم و اهمیت موضوع دانش و علم‌آموزی اظهار کرد: هر تغییر و تحولی در فرد و اجتماع از طریق آموزش اتفاق می‌افتد و خانه‌های فرهنگ نیز به‌صورت غیررسمی عهده‌دار رسالت خطیرِ آموزش در ابعاد مختلف هستند.

وی با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان به مسائل فرهنگی و اجتماعی توجه دارند، افزود: رویکرد شهرداری فقط انجام اقدامات عمرانی نیست، بلکه در کنار این موضوعات، اقدامات فرهنگی و اجتماعی را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با تاکید بر لزوم حمایت‌های از خانه‌های فرهنگ و مربیان و مدرسان ادامه داد: توجه به مسائل اقتصادی و تلاش برای ارتقای منزلت اجتماعی معلمان و مربیان از موضوعات جدی است که شهرداری، شورای اسلامی شهر و همچنین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان نسبت به آن اهتمام دارند.

وی با اشاره به اینکه خانه‌های فرهنگ بازوان توانمند و قوی شهرداری و شورای اسلامی شهر هستند، تصریح کرد: بسیاری از دغدغه‌ها و چالش‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با به‌کارگیری ظرفیت خانه‌های فرهنگ قابل رفع خواهد بود.

کد خبر 659921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.