آسفالت بعضی از معابر شهر یزد راضی‌کننده نیست

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: وضعیت موجود آسفالت بعضی از معابر شهر یزد راضی کننده نیست و باید شهرداری اقدامات لازم را برای بهبود آن انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن ابوترابی امروز _دوشنبه هجدهم اردیبهشت‌ماه_ در نشست شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: یکی از معضلات مهم و اساسی شهر یزد نبود آسفالت یکدست در بعضی خیابان‌ها و معابر اصلی شهر است که موجب نارضایتی شهروندان و رانندگان شده است و شهرداری باید ظرف مدت کوتاهی معابر مشکل‌دار را شناسایی و با اقدامی جهادی، آسفالت معابر آن را انجام دهد.

وی با اشاره به گلایه‌مندی شهروندان از چاله‌های خیابانی و آسفالت نامناسب بعضی معابر گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری آماده دریافت مشکلات ارائه شده در زمینه‌های مختلف به‌ویژه معابر مشکل‌دار است و شهرداری نیز باید ظرف مدت کوتاهی، پاسخگوی مشکلات شهروندان باشد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه کیفیت نامطلوب آسفالت موجب تحمیل هزینه‌های مازاد به بیت‌المال می‌شود، گفت: اگرچه در سال جاری ۲۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت معابر در نظر گرفته شده است اما باید برای آسفالت معابر در سال جدید، کیفیت مطلوب آن مدنظر قرار بگیرد، چراکه آسفالت نامناسب موجب می‌شود که پس از گذشت مدت زمان کوتاهی نیازمند اجرای دوباره آسفالت در آن مسیر باشیم.

ابوترابی خاطرنشان کرد: یک خیابان زیبا و یکدست می‌تواند زیبایی شهر را افزایش دهد و در ایمنی، کاهش ترافیک و تصادفات درون شهری اثرگذار باشد، موضوعی که ضمن افزایش انگیزه شهروندان، می‌تواند در حفظ یا افزایش گردشگران و مهمانان مؤثر واقع شود

وی با اشاره به لکه‌گیری آسفالت معابر یزد گفت: بارندگی‌های اخیر نشان داد چه مشکلاتی درباره آسفالت شهر وجود دارد به‌طوری که در حال حاضر آسفالت بعضی معابر به دلیل بارندگی و سیل، به چاله تبدیل شده است و ضرورت دارد لکه‌گیری در اسرع وقت صورت پذیرد.

کد خبر 659862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.