رفتار جالب باشگاه پیکان درخصوص فروش بلیت ورزشگاه آزادی به هواداران پرسپولیس +عکس

باشگاه پیکان که در ورزشگاه آزادی پذیرای پرسپولیس خواهد بود قیمت بلیت‌های جایگاه را افزایش نداده تا هواداران سرخ‌پوشان پایتخت بتوانند این بلیت‌ها را مانند گذشته تهیه کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در شرایطی که طی روزهای اخیر شایعات ضدونقیض زیادی درخصوص ورزشگاه میزبانی پیکان مقابل پرسپولیس شکل گرفته بود، در نهایت در جلسه هماهنگی پیش از دیدار پیکان و پرسپولیس در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر که با حضور نمایندگان شورای تأمین برگزار شد، محل انجام این بازی ۱۰ کیلومتر تغییر کرد و تصمیم به برگزاری این بازی در ورزشگاه آزادی به‌جای ورزشگاه دستگردی اکباتان گرفته شد.

پس از اینکه بازی پیکان و پرسپولیس از ورزشگاه دستگردی اکباتان به آزادی منتقل شد، باشگاه پیکان مدعی شد پول اجاره آزادی را پرداخت نخواهد کرد. خودروسازان عنوان کرده‌اند توانایی پرداخت ۸۰۰ میلیون تومان به‌عنوان هزینه اجاره ورزشگاه آزادی را ندارند و به‌همین علت حاضر به پرداخت این پول نیستند. البته که طبق قانون پیکان روی کاغذ میزبان این بازی است و تمام عواید این دیدار به خودروسازان پایتخت خواهد رسید.

از همین‌رو بلیت‌فروشی این دیدار که قرار است فردا ساعت ۱۸ برگزار شود از سمت پیکانی‌ها آغاز شد و حدود ۱۰ هزار بلیت سکوهای طبقه اول در اختیار هواداران پرسپولیس قرار گرفت و آن‌ها ۲۴ ساعت فرصت دارند تا بلیت‌های این بازی را تهیه کنند. گفتنی است بلیت قسمت شرق ورزشگاه آزادی با قیمت ۲۰۰ هزار تومان و قسمت شمالی نیز ۱۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده‌اند. بدین ترتیب باوجود اینکه بلیت‌فروشی این بازی برعهده باشگاه پیکان است اما در قیمت‌گذاری، این باشگاه قیمت بلیت‌ها را افزایش نداده است.

رفتار جالب باشگاه پیکان درخصوص فروش بلیت ورزشگاه آزادی به هواداران پرسپولیس +عکس

کد خبر 659206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.