نفت مسجد سلیمان- سپاهان / مرگ و زندگی برای بالا و پایین جدول

یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال بین تیم‌های نفت مسجد سلیمان و سپاهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال، امروز _جمعه، پانزدهم اردیبهشت‌ماه_ از ساعت ۱۸ تیم‌های نفت مسجد سلیمان و سپاهان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی شهر مسجد سلیمان رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و سپاهان

جمعه، پانزدهم اردیبهشت‌ماه، ساعت ۱۸:۰۰

ورزشگاه: شهید بهنام محمدی (مسجد سلیمان)

داور: اشکان خورشیدی

آخرین رویارویی: سپاهان چهار- نفت مسجد سلیمان صفر

پخش زنده: شبکه ورزش

سپاهان و امید به ادامه مسیر قهرمانی

تیم فوتبال سپاهان پس از توقف خانگی برابر ملوان که برای این تیم به اندازه از دست رفتن صدر جدول یا شاید قهرمانی تمام شد امروز در فاصله سه هفته مانده به پایان رقابت‌ها در مسجد سلیمان مهمان تیم قعرنشین نفت است. شاگردان مورایس در حال حاضر با ۵۶ امتیاز از ۲۷ بازی و تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس در رده دوم جدول قرار دارند، این تیم در حالی به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود که امیدوار است با پیروزی در این دیدار به رقابت خود با پرسپولیس در کورس قهرمانی ادامه بدهد و حداقل رقابت قهرمانی را تا هفته پایانی بکشاند.

سپاهان در چهار فصل گذشته هرچند دو بار سابقه نایب قهرمانی و یک بار مقام سومی داشته است اما هیچ‌گاه اندازه این فصل به قهرمانی نزدیک نبود اما دریافت گل دقیقه ۸۶ از ملوان همه چیز را برای این تیم خراب کرد و حالا دیگر سرنوشت قهرمانی در دست این تیم نیست. نفت مسجد سلیمان، پیکان و مس کرمان تیم‌هایی هستند که در سه هفته باقیماند به مصاف سپاهان می‌روند، سه تیمی که اگر سپاهان در صدر جدول بود حساسیت دیدار با آنها دو چندان می‌شد اما حالا کمی از آن فشار برای بازیکنان سپاهان کم شده است.

هرچند به نظر نمی‌رسد پرسپولیس در سه بازی باقیمانده‌اش برابر پیکان، گل‌گهر و نساجی امتیازی از دست دهد اما وظیفه سپاهان حداقل برای حفظ رتبه دوم و ادامه رقابت کسب هر ۹ امتیاز از سه بازی باقیمانده است.

آخرین امیدهای مسجد سلیمان برای بقا

سوی دیگر جدال فردا بر خلاف سپاهان برای بقا در لیگ برتر می‌جنگد، نفت مسجد سلیمان که با ۱۶ امتیاز در رده شانزدهم جدول است با منطقه امن جدول پنج امتیاز فاصله دارد و برای بقا در لیگ برتر به هر ۹ امتیاز باقیمانده بازی‌های بعدی نیاز دارد. سپاهان، آلومینیوم و ملوان حریفان پیش روی نفت مسجد سلیمان هستند و به نظر می‌رسد رقبای این تیم نسبت به صنعت نفت و مس کرمان کمی آسان‌تر باشند.

نفت مسجد سلیمان تا همین دو- سه هفته اخیر بابت بقا ناامید بود اما پیروزی خانگی یک بر صفر برابر ذوب آهن و شکست‌های متوالی مس کرمان امیدها را در دل نفتی‌ها زنده کرد تا شاید بتوانند عملیات غیر ممکن را ممکن کنند!

طلایی پوشان بدون بهترین گلزن در مسجد سلیمان

بزرگ‌ترین غایب بازی امروز شهریار مغانلو، مهاجم سپاهان است که در فصل جاری با ۱۰ گل زده دومین گلزن برتر فصل است. مغانلو که در دیدار برابر ملوان به دلیل شادی پس از گلش از داور کارت زرد دریافت کرد هفت اخطاره شد تا دیدار حساس با نفت مسجد سلیمان را از دست بدهد، دیداری که شاید می‌توانست وضعیت او را در جدول گلزنان هم بسیار بهتر کند.

در غیاب او ایگور کاتاتو و عیسی مرادی گزینه‌های مورایس برای نوک خط حمله خواهند بود.

ترکیب احتمالی

سپاهان: پیام نیازمند، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، امید نورافکن، جلال الدین علیمحمدی، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، رامین رضائیان، میلاد زکی‌پور، عیسی مرادی و ایگور کاتاتو

نفت مسجد سلیمان: سینا بختیاری‌نسب، عقیل کعبی، سینا عبداللهی، امین هاشمی‌فرد، مسلم مجدمی، محمدمهدی احمدی، محمد خرم‌الحسینی، میثم نقی‌زاده، آریا برزگر، پیمان رنجبری و علی کیانی‌فر

کد خبر 659157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.