نصب دوربین‌های نظارتی سازمان با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان

مدیرعامل سازمان‌ آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: نصب دوربین‌های نظارتی تردد شمار از آخرین دستاوردهایی است که با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان انجام و به واسطه این دوربین‌ها نظارت بر ترددها به آرامستان شهر ممکن شده است.

علی حاجیان در حاشیه برگزاری نخستین رویداد فناورانه حمل‌ونقل دانش‌بنیان و سی‌ودومین نشست معاونان حمل‌ونقل کلان‌شهرهای کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که در حوزه حمل‌ونقل وجود دارد، نبود هماهنگی میان ارگان‌های نظارتی با شهرداری است.

وی افزود: شهرداری اقدام لازم را در بحث ساماندهی خیابان‌ها و ترافیک معابر انجام می‌دهد، اما شاهد اقدام جدی برای مقابله و رفع مشکل ترافیک خیابان توسط پلیس نیستیم؛ لذا فرهنگ شهروندی در امر حل و فصل مشکلات ترافیکی بسیار حائز اهمیت است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: به منظور رفع معضلات ناشی از ترافیک در سطح شهر و آرامستان‌ها چاره‌ای جز ارتقای فرهنگ شهروندی نیست و باید همکاری لازم میان شهروندان و شرکت‌های دانش بنیان در اجرای قوانین وجود داشته باشد.

حاجیان با اشاره به همکاری سازمان آرامستان با شرکت‌های دانش بنیان، تصریح کرد: از همه شرکت‌های دانش‌بنیان درخواست داریم برای حل مشکلات سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان همکاری داشته باشند، نصب دوربین‌های نظارتی تردد شمار در محل تردد از آخرین دستاوردهایی است که با کمک شرکت‌های دانش بنیان انجام شده است.

وی گفت: به واسطه این دوربین‌ها نظارت بر ترددها به سازمان آرامستان‌های شهرداری ممکن و به روز شده است، براین اساس طی چند روز نخست سال ۱۴۰۲ نزدیک به ۷۰۰ هزار نفر برای حضور بر سر قبور عزیزان خود در باغ رضوان تردد داشتند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان افزود: این سازمان در حوزه‌های مختلف از جمله فضای سبز، تأمین آب برای درختان و مدیریت فضای غم توان همکاری مشترک با شرکت‌های دانش‌بنیان را دارد و همکاری مشترکی برای آبیاری ۵۰ هکتار فضای سبز به صورت هوشمند توسط یک شرکت دانش‌بنیان طراحی و به زودی در سازمان آرامستان‌ها اجرایی خواهد شد.

کد خبر 659113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.