مطالبه حمل‌ونقل پاک و شهر هوشمند در شورای ششم اصفهان

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای ششم شهر اصفهان منشوری تدوین و برای دستگاه‌ها ارسال کرد که در راهبردهای تدوین بودجه، راهبردهای بودجه ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ ، بحث حمل‌ونقل پاک و شهر هوشمند را مطالبه می‌کند و اعداد قابل توجهی از حیث بودجه‌ها و شاخص‌های مهمی از لحاظ برنامه‌ای در نظر گرفته است.

سیدامیر سامع در حاشیه برگزاری نخستین رویداد فناورانه حمل‌ونقل دانش‌بنیان و سی‌ودومین نشست معاونان حمل‌ونقل کلانشهرهای کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هوشمندی، ایده‌های نو، شناخت دقیق مسئله، تعریف ایده‌های نو و تبدیل این ایده‌ها به راهکار و محصول، تمام این‌ها در مجموعه دیده می‌شود.

وی افزود: شورای ششم شهر اصفهان منشوری تدوین و برای دستگاه‌ها ارسال کرد که در راهبردهای تدوین بودجه، راهبردهای بودجه ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، بحث حمل‌ونقل پاک و شهر هوشمند را مطالبه می‌کند و اعداد قابل توجهی از حیث بودجه‌ها و شاخص‌های مهمی از لحاظ برنامه‌ای در نظر گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در مجموعه مدیریت شهری، توسط شهردار و معاونان و همکاران در شورای اسلامی شهر در کمیسیون هوشمندی حمل‌ونقل و سایر کمسیون‌ها این موضوع رصد می‌شود، مسئله نخست به‌کارگیری ایده‌ها و روش‌های نو است و سپس استفاده از محصولات داخلی به‌ویژه دانش‌بنیان است که در این موارد در بیشتر ردیف‌های بودجه‌ای اعداد خوبی برای حمل‌ونقل پارک، عمومی و هوشمند در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در جلسات مختلف پروژه‌ها و راهبردها پیگیری می‌شود که امیدواریم با یک سرعت درستی به سمت این موضوع حرکت کنیم، مشکلی که در دستگاه‌های دولتی وجود دارد، سرعت انجام کار است به‌طوری که برای فراهم کردن فضا جهت آماده‌سازی ایده‌ها در فضای شهر کند هستیم و باید این فرایند دقیق‌تر و سریع‌تر شود.

سامع افزود: امیدواریم با مجموعه‌ای که در شهرداری پیش‌بینی شده و اداراتی که وظیفه دارند این موضوعات را دنبال کنند و در سازمان‌ها که برای اکثر موضوعات مانند هوشمندی، حمل‌ونقل پارک، آلودگی هوا، انرژی‌های تجدید پذیر ردیف در نظر گرفته شده است، این مسائل به خوبی دنبال شود و به نتیجه رسد.

کد خبر 658982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.