بررسی ۱۵ پرونده در منطقه ۴ / کاهش مناقشات بین مردم و شهرداری در دوره ششم شورا

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان گفت: در نخستین کمیته نظارتی سال ۱۴۰۲ شورای اسلامی شهر در منطقه چهار اصفهان، در مجموع به ۱۵ پرونده در خصوص مسائل شهرسازی و عمرانی رسیدگی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن زمانی در نخستین کمیته نظارتی سال ۱۴۰۲ شورای اسلامی شهر در منطقه چهار اصفهان اظهار کرد: در کمیته نظارتی شورا در این منطقه در مجموع به ۱۵ پرونده رسیدگی شد.

وی افزود: این پرونده‌ها بیشتر مربوط به مسائل شهرسازی و عمرانی مربوط می‌شد، البته چندین درخواست عمومی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان تصریح کرد: در مدیریت این منطقه بنا داریم پرونده‌ها به صورت طبیعی پیش برود و موارد خاص به کمیته نظارتی ارجاع شود.

زمانی خاطرنشان کرد: منطقه چهار شهرداری آمادگی دارد که بدون هیچ‌گونه توصیه یا دستور در سریع‌ترین زمان ممکن پرونده‌ها را پیگیری کند، امیدواریم این اقدامات رضایت شهروندان را به دنبال داشته باشد.

شاهد کاهش مناقشات بین مردم و شهرداری در دوره ششم شورا هستیم

علی صالحی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این نشست اظهار کرد: با مجموعه اقدامات انجام شده در این دوره از مدیریت شهری شاهد کاهش مناقشات بین مردم و شهرداری و کاهش تعداد پرونده‌های ارجاعی به کمیته‌های نظارتی مناطق هستیم.

بررسی ۱۵ پرونده در منطقه ۴/ کاهش مناقشات بین مردم و شهرداری در دوره ششم شورا

وی اظهار کرد: امیدواریم برگزاری این جلسات بتواند اسباب هم‌فکری و باز شدن گره‌های شهری را فراهم کند تا بتوانیم قبل از وارد شدن پرونده به یک مسیر اداری طولانی، در چارچوب‌های قانونی و در کوتاه‌ترین مسیر پرونده‌های شهروندان را بررسی و مشکلات آن‌ها را حل و فصل کنیم.

محمدرضا فلاح، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز گفت: امیدواریم بتوانیم در این دوره شورای اسلامی شهر در کمیته نظارتی آنچه استحقاق شهروندان منطقه چهار است را برآورده کنیم.

وی افزود: در این راستا باید نیازها و مشکلات منطقه و شهروندان احصا شود تا بتوانیم منطقه‌ای پویا و آباد و به‌تبع آن شهری پویا و آباد داشته باشیم.

احمد شریعتی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در هفته اصفهان برنامه‌های متنوعی در منطقه چهار از جمله جشن «جان جهان» با موضوع اصفهان قدیم در باغ غدیر برگزار شد که بازخوردهای خوبی به همراه داشت.

وی ادامه داد: پیگیر رفع مشکلات مردم منطقه چهار و پرونده‌های ارجاعی درباره مشکلات شهرسازی خواهیم بود.

به گزارش ایمنا، در این جلسه از کمیته نظارتی منطقه چهار در مجموع به ۱۵ پرونده رسیدگی شد که بیشترین موارد در این پرونده‌ها مربوط به مسائل شهرسازی و موارد عمرانی مربوط بود و چندین درخواست عمومی نیز مطرح شد.

کد خبر 658967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.