شهرداری‌ باید به طور کامل حوزه سرویس مدارس را پوشش دهد

دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور با بیان تهیه پیش‌نویس آیین‌نامه سرویس مدارس در مرحله نهایی است، گفت: براساس این آیین‌نامه شهرداری باید به طور کامل حوزه سرویس مدارس را پوشش دهد و هیچ حوزه دیگری حق ورود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پوریا محمدیان‌یزدی امروز_ چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت‌ماه _ در سی‌ودومین نشست معاونان حمل‌ونقل شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور، اظهار کرد: سال گذشته پس از اعلام شعار سال از سوی مقام رهبری که مرتبط با حوزه دانش‌بنیان بود، تصور می‌کردیم بیشتر شهرداری‌ها حضور جدی داشته باشند، اما شهری که به صورت برجسته به این موضوع ورود کرد، تفاهم‌نامه امضا و شعار سال را عملیاتی کرد، شهرداری اصفهان بوده است.

وی با اشاره به مدیریت چندگانه در بحث سرویس مدارس، افزود: در این راستا پیش‌نویس آئین‌نامه سرویس مدارس آماده شده است و در حال نهایی کردن آن با آموزش و پرورش هستیم تا پس از آن برای دولت ارسال می‌شود.

دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور خاطرنشان کرد: بر اساس این آئین‌نامه شهرداری باید به طور کامل حوزه سرویس مدارس را پوشش دهد، در این راستا هیچ حوزه دیگری حق ورود ندارد و شهرداری پاسخگوی همه موارد خواهد بود.

محمدیان‌یزدی با بیان اینکه باید روی فرهنگ ترافیک کار شود، تاکید کرد: برای نخستین‌بار پس از چهل سال براساس قانون احکام دائمی، آئین‌نامه انضباط اجتماعی و ارتقای فرهنگ ترافیکی مصوب شد، به استناد آئین‌نامه حوزه ایمنی فرهنگ ترافیک و انضباط اجتماعی موارد متعددی بیان شده است که شهرداری‌ها می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

وی گفت: سال ۱۴۰۰ دستورالعمل ویژه شهرداری ذیل این آئین‌نامه تدوین و ابلاغ شد، اما پس از دو سال بازخوردی از شهرها ندیده‌ایم.

کد خبر 658862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.