مخالف حکم تخریب مجموعه ورزشی شهرک رکن‌آباد هستم

رئیس کمیته مرکزی یاوران شوراهای اسلامی محلات شهر شیراز با تاکید بر مخالفت با اجرای حکم تخریب مجموعه ورزشی شهرک رکن‌آباد گفت: با پیگیری این پرونده تلاش خواهیم کرد که حکم تخریب اصلاح و اقدامات مؤثری برای تغییر حکم تا ماندگاری مجموعه ورزشی تلاش انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدتقی تذروی امروز _چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت‌ماه_ در نشست هم‌اندیشی و تبادل نظر پیرامون ایجاد فضای تعامل با شرکت تعاونی مسکن نیروی انتظامی با هدف رفع مشکلات مجموعه ورزشی تلاش در شهرک رکن‌آباد اظهار کرد: چگونگی جلوگیری از اجرای حکم تخریب صادره از دادگاه تجدید نظر سالن ورزشی چندمنظوره تلاش مورد بررسی قرار گرفت.

وی با تاکید بر مخالفت با اجرای حکم تخریب مجموعه ورزشی شهرک رکن‌آباد افزود: با پیگیری این پرونده تلاش خواهیم کرد که حکم تخریب اصلاح و اقدامات مؤثری برای تغییر حکم تا ماندگاری مجموعه ورزشی تلاش انجام شود.

رئیس کمیته مرکزی یاوران شوراهای اسلامی محلات شیراز در ادامه این نشست با اشاره به ارج نهادن و ارتقای جایگاه ورزش و افزایش سطح آمادگی جسمانی و سلامت جامعه تصریح کرد: ضرورت دارد از تخریب این سالن ورزشی جلوگیری شود تا زمینه استفاده شهروندان از این مکان ورزشی فراهم شود و نشاط عمومی در جامعه افزایش یابد.

وی تصریح کرد: در این نشست، مدیریت‌های حقوقی و املاک شهرداری موظف شدند که با نظر تعاونی مسکن نیروی انتظامی برای تعامل و تهاتر زمین ورزشگاه، تدابیری برای جلوگیری از حکم تخریب انجام شود و تعاونی مسکن نیز اعلام کرد که در حال حاضر برای تخریب اقدام نخواهند کرد.

تذروی خاطرنشان کرد: مجموعه مذکور تنها سالن ورزشی چندمنظوره سرپوشیده در منطقه است که شهرک‌های رکن‌آباد، زیباشهر و جوادیه را با ارائه تمام رشته‌های ورزشی توپی و غیرتوپی به شهروندان پوشش می‌دهد و در سال‌های گذشته به دلیل شرایط مکانی مناسب و دسترسی آسان، همچنین خدمات ورزشی و هزینه‌های اندک مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

کد خبر 658813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.