نیازمند اقدامات سخت‌افزاری در حوزه حمل‌ونقل هستیم

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در سطح کلان‌شهرها به اقدامات سخت‌افزاری در حوزه حمل‌ونقل نیاز داریم، گفت: استفاده از دانش روز در این حوزه می‌تواند به رفع مسائل کمک کند.

محمد نورصالحی در حاشیه برگزاری نخستین رویداد فناورانه حمل و نقل دانش‌بنیان و سی‌ودومین نشست معاونان حمل‌ونقل کلان‌شهرهای کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از مشکلات و دغدغه‌های اصلی کلان‌شهرهای کشور، معضلات ترافیکی در حوزه حمل‌ونقل عمومی و تردد مردم در سطح شهرها است که از بیش از دو دهه گذشته تغییری نداشته و به‌روزرسانی نشده است.

وی افزود: در این نمایشگاه نوآوری‌ها و محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان عرضه شده است که مسئولان می‌توانند در سطح کلان‌شهرها از آن بهره‌مند شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در سطح کلان‌شهرها به اقدامات سخت‌افزاری در حوزه حمل‌ونقل نیاز داریم، تصریح کرد: استفاده از دانش روز در این حوزه می‌تواند به رفع مسائل کمک کند.

وی اضافه کرد: حدود ۴۱ درصد بودجه امسال شهرداری به حوزه حمل‌ونقل اختصاص یافته است که شامل تأمین ناوگان، اجرای پروژه‌ها، شبکه معابر و حمل‌ونقل پاک است و به نظر می‌رسد این مبلغ برای این حوزه کافی نباشد اما متناسب با ظرفیت بودجه در نظر گرفته شده است که امیدواریم این روند ادامه یابد.

کد خبر 658803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.