عملیات تعویض آسفالت میدان فرهنگ انجام می‌شود

سخنگوی شهرداری یزد گفت: آسفالت تقاطع‌هایی که در سطح شهر با مشکل روبه‌رو است به ترتیب اولویت در حال انجام است، در حال حاضر در نقاط مختلف شهر این اتفاق در حال رخ دادن است و در آینده‌ای نزدیک در میدان فرهنگ (نعل اسبی) عملیات تعویض آسفالت انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حامد سلطانی امروز _چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت‌ماه_ در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری یزد با گرامیداشت روز معلم، روز کارگر و هفته شوراها اظهار کرد: فرصت بسیار خوبی که توسط شهرداری برای مالکان مشمول حکم تخریب به وجود آمده این است که این مالکان بر اساس برنامه بودجه ۱۴۰۲ می‌توانند تا پایان دی‌ماه به مناطق شهرداری مراجعه کنند تا در صورت نبود مشکل حکم آنها به جریمه تغییر کند.

وی افزود: مالکان ساختمان‌هایی که تجاوز به گذر، ملک همسایه یا پیش‌آمدگی نداشته باشند و به صورت غیرمجاز باغ را به ملک تبدیل نکرده باشند، می‌توانند برای این منظور مراجعه کنند.

سخنگوی شهرداری شهر میراث جهانی یزد خاطرنشان کرد: مالکانی که باغ را تخریب و اقدام به احداث در آن کرده‌اند مشمول این قانون نمی‌شوند و باید مراحل قانونی مرتبط را طی کنند.

سلطانی اضافه کرد: درخواست داریم شهروندانی که مشمول این طرح هستند مراجعه خود را به روزهای پایانی موکول نکنند تا روند اجرای این کار به سرعت انجام شود.

وی تصریح کرد: تخفیف صددرصدی شهرداری به منظور حمایت از فرزندآوری است و با تصویب و حمایت شورای اسلامی شهر یزد و خانواده‌های دارای چهار فرزند، این پروانه به صورت رایگان ارائه می‌شود، در صورتی که شخصی پنج فرزند داشته باشد علاوه بر اینکه پروانه ساخت به صورت رایگان برای او صادر می‌شود، ۱۰۰ مترمربع نیز به حداکثر مساحت پروانه افزوده خواهد شد.

سخنگوی شهرداری شهر میراث جهانی یزد ادامه داد: شب گذشته ۴۴ پروژه شهرداری یزد با حضور استاندار یزد و اعضای شورای اسلامی شهر به بهره‌برداری رسید و برای استفاده در اختیار شهروندان قرار گرفت.

سلطانی گفت: تقاطع‌هایی که در سطح شهر با مشکل آسفالت روبه‌رو است به ترتیب اولویت اصلاح می‌شود و به محض اینکه این اتفاق رخ داد، جداول نیز رنگ‌آمیزی خواهد شد، در حال حاضر در نقاط مختلف شهر یزد این اتفاق در حال رخ دادن است و به امید خدا در آینده‌ای نزدیک در میدان فرهنگ (نعل اسبی) عملیات تعویض آسفالت انجام خواهد شد.

وی افزود: عملیات عمرانی میدان معلم با پیشرفت فیزیکی خوبی در حال انجام است و بیست‌وپنجم اردیبهشت‌ماه محدودیت‌های ترافیکی ایجاد شده در این محل رفع خواهد شد.

کد خبر 658759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.