سوختگی و مصدومیت در پی نشت گاز مایع و انفجار / ریزش آوار روی یک شهروند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان جزئیات دو حادثه نشت گاز مایع و انفجار و ریزش آوار روی یک شهروند را تشریح کرد.

سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۱۷:۲۲ روز گذشته _سه‌شنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه_ حادثه نشت گاز مایع و انفجار در زیرزمین مغازه قصابی واقع در خیابان شیخ‌بهایی، به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله نیروهای امداد و نجات از ایستگاه‌های شماره ۱۴ و ۲۷ به محل حادثه اعزام شدند، افزود: مصدوم این حادثه که مردی ۴۰ ساله و دارای سوختگی بود، از محیط خطر خارج و تحویل عوامل اورژانس شهر شد.

ریزش آوار روی کارگر تخریب‌کار

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به حادثه‌ای دیگر، تصریح کرد: ساعت ۱۸:۵۲ روز گذشته _سه‌شنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه_ حادثه ریزش آوار روی یکی از شهروندان در خیابان بازارچه به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه با توجه به احتمال محبوس بودن این شهروند زیر آوار، بلافاصله اکیپ امداد و نجات از ایستگاه شماره پنج به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: یک کارگر تخریب‌کار در پی این حادثه دچار مصدومیت و پیش از رسیدن آتش‌نشانان به بیمارستان منتقل شده بود. هشدارهای لازم به مالک داده، ایمن‌سازی محل به وسیله کشیدن نوار خطر انجام و محل تحویل عوامل انتظامی و شهرداری منطقه شد.

کد خبر 658708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.