لزوم رفع مشکل مجموعه ورزشی بلداجی

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: رفع مشکل مجموعه ورزشی بلداجی و احداث خوابگاه ورزشی در بخش بلداجی از ضروریات است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالله صفیان امروز _سه‌شنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه_ در دیدار اعضای شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اعضای شورای اسلامی شهرستان بروجن اظهار کرد: شهرستان بروجن دومین شهرستان بزرگ استان است و می‌طلبد دید ویژه به آن باشد و استفاده از ظرفیت نیروهای توانمند این شهرستان با تحصیلات عالیه مد نظر مسئولان قرار گیرد و در انتصابات مدیران استانی از ظرفیت‌های این شهرستان نیز بهره‌گیری شود.

وی پیشنهاد پیش‌بینی ایجاد بندر خشک در شهرهای سفید دشت و فرادنبه، حضور نماینده‌ای از شورای اسلامی شهرستان در شورای تأمین شهرستان و نماینده شورای شهرستان در شورای حل اختلاف شهرستان در بحث صلح و سازش را عنوان کرد و افزود: شورای تأمین برای مردم تصمیم‌گیری می‌کند، بر همین اساس می‌طلبد نماینده مردم نیز در جلسات آنها حضور داشته باشد.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به ظرفیت شوراهای بخش و شهرستان، خاطرنشان کرد: شوراها ابزار قوی و مؤثر در کنار دولت و شوراهای شهر و روستا هستند که با پیگیری مسئولانه وظایف خود می‌توانند گره‌گشای مشکلات مردم باشند، بر همین اساس نباید حالت انفعالی به خود بگیرند، چراکه اگر شوراهای فرادست نقش خود را به درستی ایفا کنند، می‌توانند در پیشبرد سیاست‌های نظام و اهداف توسعه‌ای شهرستان نقش مؤثری داشته باشند.

وی گفت: رفع مشکل مجموعه ورزشی بلداجی و احداث خوابگاه ورزشی در بخش بلداجی با توجه به وجود سالن کشتی، زمین چمن، سالن والیبال و استخر شنا از ضروریات است.

مسئولان خود را مکلف به حضور در مناطق بدانند

فتاح کرمی، سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن در این جلسه گفت: مطالبه‌گری شورای اسلامی شهرها فرصتی برای مسئولان است و این مطالبات صدای مردم هستند که باید هر مسئولی پیشنهادها و انتقادها را بپذیرد و روشنگری کند.

وی افزود: اگر انسجام خوبی در بین مسئولان وجود داشته باشد، با مدیریت و صداقت در رفتار، می‌توان تمام مشکلات را برطرف کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن خاطرنشان کرد: همه مسئولان باید خود را مکلف به حضور در مناطق بدانند، چراکه پشت میز نشستن دیگر پاسخگو نیست و باید به صورت میدانی مسائل را بررسی کرد.

کد خبر 658544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.