مسئول بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان معرفی شد

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در حکمی مهرداد اسدی را به عنوان مسئول بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان منصوب شد.

به گزارش ایمنا، شاهین شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در نشست هم‌اندیشی شورای اندیشه‌ورز بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان و مراسم تکریم و معارفه مسئولین قدیم وجدید سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان با تأکید بر ضرورت تقویت همه جانبه بسیج جامعه پزشکی استان، اعلام آمادگی کرد که مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و واحدهای تابعه آن همراهی و حمایت بیشتری در جهت تحقق حداکثری برنامه‌ها و اهداف با مجموعه بسیج جامعه پزشکی در سطح استان خواهند داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و عضو شورای اندیشه ورز بسیج جامعه پزشکی استان با تقدیر از زحمات دکتر ابطحی در عرصه‌ها و مسؤولیت‌های گوناگون طی سالیان مختلف برای وی آرزوی توفیق کرد.

وی با برشمردن سوابق مهرداد اسدی در بسیج دانشجویی و در فضای دانشگاه ابراز امیدواری کرد که وی بتواند با بهره‌گیری از حضور جوانان به توفیقات بهتر و بیشتری دست یابند.

همچنین در ادامه سردار مرتضی عمومهدی جانشین سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان نیز در سخنانی ضمن تبیین جایگاه والا و ارزشمند جامعه پزشکی کشور اظهار کرد: اثر و نفوذ کلام اعضای جامعه پزشکی به جهت حیطه‌های فعالیت تخصصی و ارتباط تنگاتنگ با آحاد مردم در سطحی ممتاز و مثال زدنی است.

وی افزود: با عنایت به در پیش بودن کنگره ملی شهدای استان، جامعه پزشکی می‌توانند با نذر خدمت ادامه دهنده راه والای شهیدان باشند.

در ادامه مراسم دکتر ابطحی مسئول سابق بسیج جامعه پزشکی استان با برشمردن اهم فعالیت‌های انجام شده در طول مدت مسئولیت خود تاکید کرد که تداوم پیگیری‌ها تا به ثمر رسیدن کامل آنها امری ضروری و حتمی است.

در قسمت دیگری از مراسم مهرداد اسدی، مسئول جدید سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان در سخنانی ضمن تقدیر از حضور ارزشمند اساتید و مسئولین در این مراسم از زحمات صادقانه دکتر ابطحی و مجموعه همراه ایشان قدردانی کرده و خاطر نشان کرد: بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان نیازمند تحول به شکل مطلوب امام انقلاب (حفظه‌الله) است که این مهم جز با تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف امکانپذیر نخواهد بود.

مهرداد اسدی در بخش دیگری از سخنان خود، دو بال پرواز بسیج جامعه پزشکی را، حضور اساتید و اعضای مجرب و پرسابقه مجموعه از یک سو و حضور جوانان متخصص، خوش فکر و مطالبه گر از سوی دیگر ترسیم کرد و تاکید کرد: درخشش بیش از پیش بسیج جامعه پزشکی صرفاً با حضور حداکثری، میدان داری و حمایت آحاد جامعه پزشکی در رشته‌های مختلف امکانپذیر است.

در پایان این مراسم مهرداد اسدی به عنوان مسؤول جدید بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان معرفی و از خدمات دکتر ابطحی تقدیر شد.

اسدی متخصص کلیه و مجاری ادراری است و مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از جمله سوابق وی است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان معرفی شد+عکس

کد خبر 658394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.